نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان و مهره ارزشمند قلعه‌نویی درباره بازی نساجی و سپاهان گفت: هر داوری ممکن است اشتباه کند یا اینکه یک تصمیم خیلی خوب بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، پیروزی برابر نساجی قائمشهر برای سپاهان بسیار ارزشمند و شیرین بود ولی مصدومیت مهدی کیانی کاپیتان و مهره ارزشمند قلعه‌نویی شاید تا حدودی کام سپاهانی‌ها را تلخ کرده باشد. کیانی به دلیل برخورد‌های شدیدی که در بازی وجود داشت، با سوت پایان بازی روی زمین افتاد تا با کمک هم‌تیمی‌هایش به رختکن برود.
* مصدومیت تو نگران‌کننده به نظر می‌رسید ولی مثل اینکه به خیر گذشت؟
بله، خدا را شکر به خیر گذشت. در یک صحنه من و حسین پاپی می‌خواستیم تکل بزنیم که به صورت تصادفی پای پاپی به قفسه سینه‌ام خورد. از بدشانسی من پای بازیکن نساجی هم روی کتفم فرود آمد و من چند ثانیه بعد نفسم بند آمد، حتی بازیکنان و پزشکان می‌خواستند دهانم را باز کنند و خیال کردند دهانم بسته شده است. خدا را شکر که زنده ماندم، واقعاً ترسیده بودم.
* به بازی برابر استقلال می‌رسی؟
بعید می‌دانم مشکلی داشته باشم. کمی درد دارم ولی ان‌شا‌ءا... که به بازی بعدی برسم.
* بازی با نساجی چطور بود؟
بازی بسیار سختی بود. ما می‌دانستیم که نساجی تیم سختکوش و دونده‌ای است و خیلی خوب دفاع می‌کند. از طرفی باید بگویم که تعطیلات لیگ برتر تا حدودی روی تیم ما تأثیر منفی گذاشته بود ولی با این حال خوب فوتبال بازی کردیم. دو بار تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل خوردیم، اما خدا را شکر که در نهایت گل سوم را زدیم و ۳ امتیاز مهم و شیرین گرفتیم تا هواداران هم با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.
* بعد از این بازی اکثر کارشناسان داوری گفتند که پنالتی سپاهان درست نبود، حتی در صفحات مجازی هم هجمه سنگینی علیه تیم شما بود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟
آن‌هایی که چنین جوی را ایجاد می‌کنند مطمئناً چیزی از فوتبال نمی‌دانند. شما بهتر است بازی‌های قبلی ما را نگاه کنید و ببینید که چند پنالتی برای ما گرفته نشده است. در بازی با تراکتورسازی، ذوب‌آهن، پارس جنوبی، پیکان و صنعت نفت از داوری‌ها ضرر کردیم و حالا برخی با بحث داوری می‌خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند. من که آن صحنه را دقیق ندیدم و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم ولی هر داوری ممکن است اشتباه کند یا اینکه یک تصمیم خیلی خوب بگیرد. شما فراموش نکنید که سپاهان در چند بازی گذشته بابت داوری ضرر کرد.
* به نظر می‌رسد سپاهان اسب خودش را برای قهرمانی زین کرده است؟
از حالا خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. ما تیم خوبی داریم و قطعاً هدفمان قهرمانی در هر دو جام است ولی راه سختی در پیش داریم. باید در بازی‌های بعدی خیلی بیشتر تلاش کنیم. امیدوارم امسال سپاهان را قهرمان کنیم تا مردم اصفهان خوشحال شوند.
* بازی‌های تراکتور تیم سابقت را دنبال می‌کنی؟
به هر حال من ۱۱ سال با این تیم نان و نمک خوردم و بازی‌هایشان را دنبال می‌کنم. تراکتور تیم خوبی دارد و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی