نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان برانکو نزدیک سه ماه است در نیمه اول گل نزده‌اند و همه گل‌های خود را در نیمه دوم و بعد از دقیقه ۵۰ به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر با گلزنی‌های زودهنگام و پیش افتادن در نیمه‌های اول در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم قهرمانی را به دست آورد. سرخ‌ها لیگ هجدهم را با محرومیت آغاز کردند و هیچ شباهتی به پرسپولیسی که از همان دقیقه اول عطش گلزنی داشت و خیلی زود به گل می‌رسید ندارند. قرمز‌ها این فصل کم گل می‌زنند و اکثر پیروزی‌هایشان با برتری خفیف و حداقل اختلاف بوده است. سرخ‌ها به گل نزدن در نیمه اول عادت کرده‌اند و حتی مقابل حریف دسته اولی خود و در آزادی در رسیدن به گل ناکام می‌مانند. این عادت دیر گل زدن می‌تواند به چالشی جدی‌تر در ادامه برای شاگردان برانکو تبدیل شود، اما به هر حال سرخ‌ها می‌توانند به نیم‌فصل دوم و شکسته شدن طلسم گل‌نزنی در نیمه اول با آمدن مهره‌های جدیدشان امیدوار باشند. پرسپولیسی‌ها آخرین بار در مرداد ماه و مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی در نیمه نخست شدند! در آن بازی که سرخ‌ها با سه گل در آزادی پیروز شدند پرسپولیس با گل سیامک نعمتی در دقیقه ۲۰ پیش افتاد و تا امروز آخرین گل پرسپولیس ۹۷ در ۴۵ دقیقه اول بوده است. شاگردان برانکو در هفته‌های سوم و چهارم بدون گل مساوی کردند و در هفته پنجم با تک‌گل علیپور در دقیقه ۶۸ کار را به تساوی کشاندند و یک امتیاز از بازی با صنعت نفت آبادان گرفتند. پرسپولیس در هفته ششم مقابل نساجی قرار گرفت و در این بازی هم در نیمه اول گلی به ثمر نرساند. سرخ‌ها در نیمه دوم با گل علیپور در دقیقه ۵۰ پیش افتادند و حرکت سیامک نعمتی به اشتباه مدافع نساجی منجر شد تا پرسپولیس به گل دوم برسد. نساجی در این بازی یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی جبران کرد تا پرسپولیس با حداقل اختلاف گل پیروز شود. پرسپولیس روند عدم گلزنی در نیمه اول را در آسیا نیز ادامه داد. شاگردان ایوانکوویچ در یک چهارم نهایی و مقابل الدحیل در روز استقبال هواداران به جای گل زدن در نیمه اول گل خوردند تا کار برای صعود به نیمه‌نهایی از همیشه سخت‌تر شود. سیدجلال حسینی در نیمه دوم در نقش ناجی حاضر شد و به موقع گلزنی کرد تا پرسپولیس در شب رؤیایی اش سه گل بزند و به نیمه‌نهایی برسد. روند دیر گل زدن‌های پرسپولیس پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل الدحیل نیز ادامه پیدا کرد. سرخ‌ها در هفته هفتم مقابل سپیدرود تا دقیقه ۹۰ گل نزدند. شوت آدام همتی در نودمین دقیقه بازی گره را برای پرسپولیس گشود تا سرخ‌ها قبل از شهرآورد ۳ امتیاز را کسب کنند. پرسپولیسی‌ها در هفته هشتم و مقابل استقلال، حریف سنتی خود علاوه بر گل نزدن موقعیت جدی نیز خلق نکردند تا شهرآوردی کسل‌کننده را شاهد باشیم. شاگردان برانکو پس از شهرآورد به دوحه رفتند و مقابل السد پرستاره پیروزی شیرینی را به دست آوردند. پرسپولیسی‌ها در همان نیمه اول و توسط گادوین منشا می‌توانستند گلزنی کنند، اما با غفلت منشا این موقعیت از دست رفت تا سرخ‌ها بدون گل زده نیمه اول را به پایان برسانند. سرخ‌ها با فرار و پنالتی گرفتن علیپور در دقیقه ۸۵ گلزنی کردند و بازی رفت نیمه‌نهایی را پیروز شدند.
پرسپولیسی‌ها پیش از بازی برگشت مقابل السد مقابل حریف دسته اولی خود یعنی نود ارومیه قرار گرفتند. سرخ‌ها در خانه و مقابل نود هم در شکستن طلسم خود ناکام بودند و سریال دیر گل زدن‌های خود را ادامه دادند. پرسپولیسی‌ها بعد از گذشت یک ساعت از بازی با شوت محمد انصاری به گل رسیدند تا با این پیروزی خفیف خود را برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ خود با السد آماده کنند.
شاگردان برانکو نزدیک سه ماه است در نیمه اول گل نزده‌اند و همه گل‌های خود را در نیمه دوم و بعد از دقیقه ۵۰ به ثمر رسانده‌اند. شاگردان برانکو در بازی برگشت با السد بیش از رسیدن به گل به حفظ تمرکز و اداره ستاره‌های السد نیاز دارند و امیدواریم اگر طلسم گل نزدن‌های پرسپولیس در نیمه نخست در این بازی هم شکسته نشود جشن صعود به فینال را در آزادی شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی