نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای گل سرخپوشان درباره دیدار برگشت پرسپولیس و السد گفت: ما گول بازی رفت را نمی‌خوریم و در باد آن مسابقه نمی‌خوابیم.

به گزارش خبرورزشی، سه‌شنبه پرسپولیس نماینده کشورمان در یکی از حساس‌ترین بازی سال‌های اخیر خود در حالی به مصاف السد قطر می‌رود که علی علیپور پرامیدترین بازیکن این تیم برای گشودن دروازه حریف است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر کشورمان در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پنالتی گرفت و هم تک‌گل پرسپولیس را در دوحه قطر به السد زد. دیروز موفق شدیم برای دقایقی با این مهاجم فداکار و پرانگیزه هم‌کلام شویم. فداکار از این جهت که علی علیپور یک مهاجم کاملاً در خدمت تیم است که فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کند نه موفقیت‌های فردی...
* در آستانه بازی برگشت با السد قطر از شرایط پرسپولیس و خودت بگو.
همه بچه‌ها با انگیزه و تمام توان زیر نظر مربیان تمرین می‌کنیم که بتوانیم پس از سال‌ها طلسم‌شکن شده و دل مردم را شاد کنیم. این یک بازی خاص و بسیار سخت است.
* ولی با توجه به برد یک بر صفر در دیدار رفت به نظر می‌رسد شانس شما برای صعود بیشتر از السد باشد.
نه، ما گول بازی رفت را نمی‌خوریم و در باد آن مسابقه نمی‌خوابیم. مربیان پرسپولیس هم همواره به ما یادآوری می‌کنند که نباید خیلی به آن پیروزی تکیه کنیم. السد قطر تیم پرمهره و باتجربه‌ای است که بازی در استادیوم آزادی و جلوی ۱۰۰ هزار تماشاگر ایرانی را تجربه کرده است.
* منظورت بازی با استقلال تهران است؟
نه، السد جلوی ما هم در ورزشگاه آزادی بازی کرده و با جو این استادیوم کاملاً آشناست.
* برانکو هم گفته قادر است هر حریفی را حتی در استادیوم آزادی شکست دهد.
کاملاً حق با ایشان است. السد تیم پولدار و باامکاناتی است که مهره‌هایی مثل ژاوی، گابی و... را دارد. البته ما هم پرسپولیس قهرمان ایران هستیم. تیمی که توانسته دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.
* شاید به همین خاطر باشد که انتظارات هواداران پرسپولیس بالاتر رفته است. الان همه پرسپولیسی‌ها توقع دارند تیم محبوبشان با وجود همه کمبود‌ها به فینال رسیده و حتی قهرمان آسیا شود.
ما هم همین هدف را نشانه رفته‌ایم. می‌خواهیم سه‌شنبه ثابت کنیم بهترین تیم آسیا هستیم. به حمایت ۱۰۰ هزار نفری تماشاگران پرسپولیسی هم نیازمندیم.
* ظاهراً بلیت بازی پرسپولیس و السد از همین حالا به فروش رسیده است.
از بس که پرسپولیس محبوب است! هواداران ما حساسیت را درک کرده و برای تماشای این مسابقه بلیت‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند. مطمئن هستم با حمایت آن‌ها و تلاش ما بازیکنان، بتوانیم کاری کنیم که همه هواداران پرسپولیس با لبی خندان استادیوم آزادی را ترک کنند.
* تو در بازی رفت موفق شدی هم پنالتی بگیری و هم گل حیاتی پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی بزنی.
لطف خدا بود و کمک همبازیانم. من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم و کار خاصی نکردم.
* حالا فکر می‌کنی بتوانی گلزنی دیدار رفت را در بازی برگشت مقابل السد هم تکرار کنی؟
همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم تا زمانی که پرسپولیس پیروز شود گلزنی یا گل نزدن من مهم نیست. باور کنید پاس گل دادن را هم به اندازه گلزنی دوست دارم. ضمن آنکه مهم‌ترین مسئله این است که پرسپولیس پس از سال‌ها به فینال برسد و حتی قهرمان شود. هدف بزرگ و اصلی همه ما این است که چنین اتفاقی بیفتد هرچند کار واقعاً سخت و دشوار است. السد هم نمی‌ایستد که صعود ما را تماشا کند. آن‌ها هم این همه هزینه کرده‌اند که قهرمان آسیا شوند و باید روز سه‌شنبه با تمرکز کامل بازی کنیم.
* با همه این تفاسیر نتیجه بازی برگشت با السد قطر را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
باورکنید نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. بازی فوق العاده سختی است و ان‌شا‌ءا... بتوانیم از السد عبورکنیم.
* اگر گل بزنی شادی خاصی انجام می‌دهی؟
به شادی پس از گل و این حرف‌ها اصلاً فکر نمی‌کنم. فقط می‌خواهم مهره مؤثری برای پرسپولیس باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی