نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو باز هم در کنفرانس خبری با برخی جواب‌هایش خبرساز شد و نسبت به بعضی سؤالات واکنش بدی نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، پیش از جدال منچستریونایتد برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

پرسش اول درباره بازگشت به رئال‌مادرید را اینگونه جواب داد: «من از بودن در منچستریونایتد خوشحالم. خوشحال هم می‌شوم که تا پایان قراردادم در اینجا بمانم و حتی مایلم بعد از آن هم در منچستریونایتد بمانم. من تنها به منچستریونایتد فکر می‌کنم.»

مورینیو درباره رویارویی با رونالدو هم گفت: «به اعتقاد من کریستیانو رونالدو در سطحی است که نیازی به پرسش و پاسخ نیست. او یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است و کسی نمی‌تواند چیزی غیر از این بگوید.»

آقای‌خاص درباره میزان آمادگی تیمش هم اظهار داشت: «فرم و شکل منچستریونایتد در دو بازی اخیر نشان می‌دهد که بازیکنان‌مان می‌خواهند بازی کنند. در بازی با چلسی همه از عملکرد گروهی تیم راضی بودند و باید بازیکنان بهترین حس را از چنین بازی‌هایی بگیرند.»

پرسش درباره میزان آمادگی پل پوگبا را مورینیو شیطنت یک خبرنگار تعبیر کرد و در واکنش به آن هم گفت: «این کنفرانس خبری را دوست ندارم. نمی‌خواهم در مورد پوگبا صحبت کنم. نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی حرف بزنم. نمی‌خواهم با روزنامه‌نگاران اسپانیایی که علاقه‌مند به رئال‌مادرید هستند، صحبت کنم.»

مورینیو در پایان از یوونتوس هم تمجید کرد: «یوونتوس بازیکنانی دارد که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. به اعتقاد من آنها فراتر از یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی