۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک جوان سرخپوشان معتقد است برای رسیدن به فینال، فقط یک قدم کوتاه برای این تیم باقی مانده است.

به گزارش خبرورزشی، آدام همتی قبل از آن که مقابل سپیدرود بتواند گل سه امتیازی به ثمر برساند، به عنوان نوه سعید راد بازیگر سرشناس کشورمان شناخته می‌شد، اما حالا جلوتر رفته و هافبک فیکس تیم فوتبال پرسپولیس شده است.
او در مورد شرایط این تیم به ما گفت: «در وهله اول، همه ما نگران بازیکنان مصدوم هستیم. امیدواریم آن‌ها بتوانند هر چه زودتر به شرایط عادی برگردند. اگر این اتفاق رخ بدهد، مشکلات مان به حداقل می‌رسد. کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و گادوین منشا در کنار ما تمرین می‌کنند و محسن ربیع خواه هم بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی فعالیت دارد. این یعنی تیم ما کامل است.»
همتی در مورد بازی با السد اضافه کرد: «در دیدار رفت، ما هیچ هراسی از حریف مان نداشتیم و توانستیم السد را شکست بدهیم. در تهران، کارمان ساده‌تر خواهد بود، زیرا حضور تماشاگران، تاثیر زیادی بر مدل بازی تیم ما می‌گذارد که به کمک آن می‌توانیم السد را بار دیگر شکست بدهیم. نقشه‌های زیادی برای این بازی داریم و کادرفنی و بازیکنان کاملا به لحاظ ذهنی خود را مهیای این دیدار می‌دانند. امیدوارم بهترین نتیجه به سود پرسپولیس رقم بخورد.»
این بازیکن جوان در نهایت، حرف هایش را این طور تمام کرد: «بازی کردن در یک تیم بزرگ، آرزوی همه بازیکنی است و من حالا به این آرزو رسیده ام. امیدوارم این آرزو تا رسیدن به قهرمانی در آسیا ادامه یابد. ما فقط یک قدم کوتاه تا فینال فاصله داریم و می‌توانیم با هم، این قدم را برداریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی