نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی 6 بازی را از دست خواهد داد و بیش از همه اینتر از غیبت او سود می‌برد.

پیروزی 4 بر 2 بارسلونا مقابل سویا در هفته نهم رقابت‌های لالیگا به همان اندازه که برای هواداران این تیم خوشحال‌کننده بود و جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کرد، با مصدومیت لیونل مسی کام آبی‌واناری‌ها را نیز تلخ کرد. ستاره بارسلونا با مصدومیت از ناحیه شانه روبه‌رو شد، زمین بازی را ترک کرد و حالا به گفته پزشکان باید حداقل 3 هفته خانه‌نشین شود. وضعیتی که بازیکن 31 ساله بارسلونا با آن مواجه شده طوری است که هواداران را هم در این هفته‌های پیش‌رو با نگرانی روبه‌رو کرده است. در غیبت لیونل مسی، ارنستو والورده باید در 6 مسابقه بدون حضور ستاره آرژانتینی‌اش تیم را ارنج کند. کاری بسیار سخت که به طور حتم شرایط را برای رقبا آسان‌تر خواهد کرد.

اینتر

قبل از اینکه بارسایی‌ها بخواهند در آزمون سخت ال‌کلاسیکو به زمین بروند، چند روز قبل یعنی چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر مصاف بدهند. تیمی که با پیروزی مقابل میلان در دربی روحیه مضاعفی گرفته و برای به چالش کشیدن بارسا در نوکمپ انگیزه دارد.

ال‌کلاسیکو

بعد از اینتر، نوبت ال‌کلاسیکو است. جایی که نه خبری از کریس رونالدو هست و حالا لیونل مسی را هم در زمین نخواهیم دید. یکشنبه شب درشرایطی این دو تیم با هم در نوکمپ دیدار می کنند که به طور حتم نبود لئو موهبت بزرگی برای تیم بحران‌زده رئال خواهد بود.

جام حذفی

چهارشنبه هفته آینده یعنی 31 اکتبر (9 آبان) آبی‌واناری‌ها یک بازی نچندان پرزحمت در جام حذفی خواهند داشت. دیداری که با تیم کالچرال لئونسا خواهد بود و در زمین حریف برگزار می‌شود. این بهترین فرصت برای والورده است تا در نبود مسی از بازیکنان جوان استفاده کند.

رایووایکانو

یکشنبه دو هفته بعد بارسلونا در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) باید با رایووایکانو مصاف کند. دیداری که در خانه حریف برگزار می‌شود و بارسلونا بدون‌شک بدون حضور لئو روز سختی را مقابل این تیم خواهد داشت. نتیجه ال‌کلاسیکو هم می‌تواند در روحیه شاگردان والورده تاثیر بگذارد.

دوباره اینتر

اینتر یکی از خوش‌شانس‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان است، چراکه در بازی برگشت هم مسی مقابل آن ها بازی نمی‌کند. این در حالی است که لئو برای آقای گلی لیگ قهرمانان تلاش می‌کند و غیبتش به ضرر خودش و تیم تمام می‌شود.

و بتیس

و بالاخره بازی آخری که طبق پیش‌بینی‌ها والورده باید بدون مسی برایش برنامه‌ریزی کند دیدار 11 نوامبر (20 آبان) با رئال‌بتیس در رقابت‌های لالیگا است. بارسای میزبان بعد از این مسابقه می‌تواند مسی را در اختیار داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی