نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی قصد داشت دور عمارت مجلل خودش دیوار بلندی بکشد، اما فعلاً راضی شده یک دیوار کوتاه برای دید کمتر آن برپا کند.

به گزارش خبرورزشی، این روزها زندگی آرامی در ینگه دنیا دارد، برای دی‌سی یونایتد گلزنی می‌کند و همه چیز بر وفق مرادش است. بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس به همان اندازه که در آمریکا از زندگی‌اش لذت در کنار همسر و فرزندانش لذت می‌برد، به همان اندازه هم نگران خانه و زندگی‌اش در انگلیس است. وین رونی برای خانه اش در انگلیس قصد انجام کاری را دارد که پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جایی به فکرش افتاده بود.

دیوارکشی خانه

وین رونی در منطقه چشایر خانه‌ای به بزرگی یک قصر دارد. این خانه که یکی از بهترین عمارت‌های منچستر است 20 میلیون پوند قیمت دارد و مجهز به تمامی امکانات است. با این حال عمارت رونی و خانواده‌اش کاملاً از بیرون نمایان است و پاپاراتزی‌ها به راحتی می‌توانند به جزئیات خانه او ورود کنند و سوژه‌های جالب به دست آورند. ضمن اینکه ورود و خروج‌های خانه رونی هم توسط افراد عادی قابل رویت است که همه این‌ها کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد را به یک تصمیم جدید واداشته است.

دیوارکشی مثل ترامپ

درست در آغازین روزهای ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا بود که بحث دیوارکشی میان مرز آمریکا و مکزیک به دلیل ورود غیرقانونی مکزیکی‌ها به آمریکا مطرح شد. ادعایی که ترامپ آن را مطرح کرد ولی نتوانست این پروژه عظیم و تقریباً نشدنی را راه بیندازد. وین رونی هم برای اینکه خانه‌اش از دید اطرافیان پنهان بماند تصمیم گرفت دیواری بزرگ را دور خانه اش بسازد تا او و خانواده اش راحت‌تر بتوانند زندگی کنند. رونی اما مثل ترامپ در این پروژه با شکست مواجه شد چراکه مهندسان در حین اجرای پروژه به این نتیجه رسیدند وسعت دیوار به محوطه سرسبز بیرون خانه آسیب خواهد رساند.

راضی به دیوار کوچک

رونی که از خطر آسیب به فضای سبز خانه خود و اطرافش باخبر شده بود، تصمیم گرفت کار را متوقف کند. او در نهایت به دیوارکشی کوتاه دور خانه‌اش راضی شد تا حداقل از ورود مزاحمان جلوگیری کند. آگوست 2016 بود که سارقان به خانه رونی دستبرد زدند و کالین همسرش با تماس به پلیس باعث متفرق شدن آنها شد. این درحالی بود که رونی دراولدترافورد مشغول بازی نمایشی بود که مسئولان باشگاه برای تقدیر از او ترتیب داده بودند.

مجهز و فول آپشن

خانه رونی در چشایر آنقدر مجهز است که دیوارکشی هزینه چندانی برایش در پی نداشته باشد. سینما، شش گاراژ برای پارک ماشین، استخر، زمین فوتبال پنج نفره و دو حوضچه پر از ماهی از جمله امکانات عمارت رونی است. یک دیوارکشی ساده می‌تواند امنیت خانه وین را تضمین کند و آرامش را به او و خانواده‌اش برگرداند. البته که او این روزها در آمریکا است و زندگی راحتی آن سر دنیا دارد. با این حال وین از حالا به فکر زندگی آینده‌اش در منچستر است و می‌خواهد پس از جدایی از دی‌سی یونایتد با خیال راحت به خانه‌اش در چشایر نقل مکان کند.

رونی مثل ترامپ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی