۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد گفت: دوست دارم به همراه السد قهرمان آسیا شوم.

ژاوی: با شکست پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شویم
به گزارش خبرورزشی،  ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد قطر در آستانه دیدار بارسلونا و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که سبک بازی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد را دوست ندارد.
ژاوی که اکنون در تهران است تا در دیدار امشب مقابل پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند در مصاحبه با روزنامه کوریره دلا اسپورت ایتالیا گفت: مورینیو مربی دفاعی است و بازی مقابل اینتر ۲۰۱۰ با هدایت مورینیو کار آسانی نبود. این سبک بازی او است و در چلسی و رئال مادرید نیز این سبک را پیدا کرد. او تمام فضا‌های موجود برای حمله را برای رقیب کاملا می‌بندد.
وی افزود: من سبک بازی دیگر را ترجیح می‌دهم، اما من این سبک بازی را دوست ندارم. بازی فردا برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بدون شک به این شکل خواهد بود که بارسلونا حمله خواهد کرد و اینتر نیز با استفاده از بازیکنانی مثل ایکاردی و پریشیچ ضد حمله خواهد کرد.
کاپیتان سابق آبی-اناری‌ها درباره غیبت مسی در این بازی گفت: این امتیاز ویژه‌ای برای اینتر و اسپالتی است. مسی بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم و او تنها بازیکنی است که می‌تواند تفاوت ایجاد کند. به نظرم مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.
ژاوی درباره بازی امشب مقابل پرسپولیس گفت: دوست دارم قهرمان آسیا به همراه السد شوم. اگر در بازی رفت باختیم، ولی امشب فرصت داریم تا جبران کنیم و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. می‌خواهیم با شکست پرسپولیس قهرمان آسیا شویم و در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنیم. ۹۹ درصد این فصل آخرین فصل فوتبالی ام خواهد بود و به سوی مربیگری روی خواهم آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی