نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: مطمئن باشید استادیوم سرخ سرخ است؛ یعنی کل ایران سرخ سرخ است.

انصاریان: امروز کل ایران سرخِ سرخ است
به گزارش خبرورزشی، علی انصاریان معتقد است کار پرسپولیس تمام نشده و امروز باید خیلی مراقب باشد. او هم با این تیم تجربه حضور در لیگ قهرمانان را داشت ولی هرگز به فینال نرسیدند. انصاریان در آستانه بازی امروز به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.
* بعضی‌ها فکر می‌کنند پرسپولیس فینالیست شده است.
نه اصلاً این‌طور نیست. نباید گول نتیجه بازی رفت را بخوریم. فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست. اجازه ندهیم با این تفکر، جلوی یک اتفاق تاریخی گرفته شود. پرسپولیس تا به حال به فینال لیگ قهرمانان نرسیده و واقعاً حالا بهترین زمان است. بازی رفت را برده‌ایم و با یک بازی منطقی می‌توانیم راهی فینال شویم.
* این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟
چرا که نه؟ واقعاً باید از این بازیکنان و آقای برانکو تمجید کرد. همه دیدند تیم امسال چه مشکلاتی داشت ولی الان به نیمه‌نهایی آسیا رسیدند. خیلی از تیم‌ها در آسیا میلیون دلاری خرج کردند تا به اینجا برسند ولی پرسپولیس حتی نتوانست یک بازیکن جذب کند! به نظرم تیم تا همین جا هم کار بزرگی کرده است.
* السد در بازی رفت مقابل استقلال نشان داد می‌تواند هر کاری انجام دهد؛ این مسئله شما را نگران می‌کند؟
مگر می‌شود نگران نباشیم ولی بیشتر از پرسپولیس مطمئن هستیم. نباید فکر کنیم کار تمام شده است. ما تازه نیمی از راه را رفته‌ایم.
* خود شما هم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان حاضر شدید ولی به فینال نرسیدید.
بله، ما دو بار تا مراحل آخر رفتیم و در نهایت سوم شدیم. من در هر دو دوره بودم. امیدوارم این بار طلسم شکسته شود و تیم به فینال برود و بعد قهرمان شود.
* خاطره‌ای از آن بازی‌ها دارید؟
یادم هست من و علی کریمی و حامد کاویانپور به ترتیب در سه بازی متوالی بهترین بازیکن زمین شدیم و جایزه هم گرفتیم. خاطره خوبی بود. خب ما آن زمان هم‌اتاقی بودیم. سه هم‌اتاقی بهترین شدند. روزی که من بهترین بازیکن زمین شدم، کچل بودم! در بازی با بهمن سرم شکست که مجبور شدم کچل کنم. بعد از آن هم دعوت شدم به تیم ملی.
* به شما می‌گفتند سه تفنگدار.
من و حامد و علی از تیم امید تا بزرگسالان با هم بودیم. یادم هست آن موقع به همه اتاق دو تخته می‌دادند، برای ما سه تخته رزرو می‌کردند، چون همیشه با هم بودیم. ما در اتاق خیلی حرف می‌زدیم، ایراد‌های هم را می‌گفتیم و تبادل نظر می‌کردیم. خلاصه هم‌اتاقی بودن روی پیشرفت‌مان هم اثر گذاشت.
* امروز هم که استادیوم پر خواهد بود.
مطمئن باشید استادیوم سرخ سرخ است؛ یعنی کل ایران سرخ سرخ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی