۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک گلزن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی دیدم منشا سانتر کرده به توپ ضربه زدم و بعد از گل آنقدر خوشحال بودم که چیزی نفهمیدم.

تن ما در زمین لرزید، وای به حال حریف!
به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی بعد از برتری پرسپولیس مقابل السد در مجموع دو مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص گلی که به ثمر رساند (اینجا ببینید) گفت: من فقط دیدم که منشا پاس داد و فقط به توپ ضربه زدم وقتی دیدم توپ گل شده آنقدر خوشحال بودم که هیچ چیز دست خودم نبود و چیزی نفهمیدم.
وی در خصوص حضور چشم‌گیر تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: ما امسال و سال قبل هم در این جو بازی کردیم، ولی انصافاً جو این بازی وحشتناک بود. تن و بدن ما می‌لرزید وای به حال حریف که مهمان ما بود.
هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که سپاهان و ذوب‌آهن قبلاً به فینال قهرمانان لیگ آسیا رفتند، ولی قهرمان نشدند و آیا پرسپولیس می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد، گفت: امسال همه فکر می‌کردند بدترین سال پرسپولیس باشد، ولی نشان دادیم پرسپولیس در شرایط سخت بلند می‌شود. امیدوارم همانطور که در غرب آسیا حریفان‌مان را شکست دادیم در شرق هم این کار را انجام داده و به قهرمانی برسیم.
وی در پایان در خصوص شرایط بازی نیز گفت: ما در نیمه اول یک گل عقب افتادیم، ولی بین دو نیمه برانکو با بازیکنان بازی کرد و خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. جو امروز فوق‌العاده بود و امیدوارم بعد از چندین سال بتوانیم شادی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی