۰
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صعود جانانه پرسپولیس نوش جان مردم، نوش جان ایران... حالا ما پس از مدت‌ها دوباره در فینال آسیا هستیم و می‌توانیم امیدوار باشیم بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، نوبت به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها برسد.

خبرورزشی/ مهدی هژبری: پرسپولیس سد محکم السد را شکست و روی دوش هواداران خود به فینال آسیا رسید. حالا می‌توان از خیلی‌ها قدردانی کرد؛ از برانکو که به قول عادل فردوسی‌پور با کار بزرگش، در فوتبال ایران جاودانه شد و با دست خالی یک حماسه واقعی را خلق کرد، از بازیکنان پرسپولیس که با تمام توان و تا پای جان جنگیدند، از مدیریت باشگاه که برای روحیه دادن به سرخپوشان سنگ تمام گذاشت، اما بی‌شک مردم در صف اول این قدردانی‌ها جا می‌گیرند، مردمی که با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی، پشت پرسپولیس را خالی نکردند. دیشب علیرضا بیرانوند بعد از صعود جانانه پرسپولیس حرف قشنگی زد؛ «وقتی با ژاوی تک به تک شدم، پشتم به صدهزار هوادار حاضر در ورزشگاه گرم بود.» حق تمام و کمال با علیرضاست. حضور این مردم به پرسپولیس انگیزه داد که گل خورده را جبران کند و با مقاومتی جانانه از سد السد بگذرد.
انصافاً مردم خوبی داریم... به دو روز قبل برگردید، به همان روز‌ها که بی‌نظمی و اختلال به وجود آمده در بلیت‌فروشی اینترنتی که منجر به شکل‌گیری بازار سیاه شد، می‌توانست مردم را از خرید بلیت و حضور در ورزشگاه دلسرد کند، اما طرفداران پرسپولیس پای عشق‌شان ایستادند و دیشب آزادی را برای برانکو و شاگردانش بهشت و برای ژاوی و یارانش جهنم کردند.
این صعود جانانه نوش جان مردم، نوش جان ایران... حالا ما پس از مدت‌ها دوباره در فینال آسیا هستیم و می‌توانیم امیدوار باشیم بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، نوبت به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها برسد.
با فوتبال مهربان‌تر باشیم، با مردم هم همین‌طور.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی