نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی‌های زیادی کشیدیم که شاید هواداران از آن مطلع نشدند و ما مثل یک خانواده آن را درون خودمان حل کردیم، اما باید بگویم جان کندیم تا به فینال رسیدیم.

محرومیت پرسپولیس را متحدتر کرد
به گزارش خبرورزشی، در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت با نماینده ژاپن در این بازی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
با سختی زیاد پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و این در حالی است که مشکلات زیادی در راه موفقیت شما وجود داشت.
واقعاً ما شرایط سختی داشتیم. از دست دادن بازیکنان و اینکه پنجره ما برای نقل و انتقالات بسته بود باعث شد تا شرایط واقعاً سختی داشته باشیم. با همه این سختی‌هایی که وجود داشت برانکو به بازیکنان، پزشکان، تدارکات، کادر ماساژ و حتی دستیارانش اعتماد بسیار زیادی داشت. او شاید این روز‌ها را می‌دید که نگران از دست دادن بازیکنان نبود. ما سه سال است که کنار هم بازی می‌کنیم و شاکله و استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ شده است. برانکو ان روز‌ها را می‌دید و به موفقیت تیمش اعتماد داشت. بازیکنانی که ماندند با هم حسابی جفت‌وجور شدند و با سختی‌های زیادی که وجود داشت توانستیم به فینال آسیا برسیم. ما محرومیت و مصدومیت‌های زیادی داشتیم و شاید خیلی از هواداران از مشکلاتی که درون تیم وجود داشت خبر نداشتند. خوشبختانه با نظم تیمی توانستیم پله‌پله بالا برویم و در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان رفتیم. برای ما فرق نمی‌کرد که حریف تیم لیگ یکی است یا تیم السد قطر بلکه در همه بازی‌ها با همه توان به میدان رفتیم و چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که نیمکت‌نشین بودند به یک اندازه در تیم زحمت کشیدند. حالا هم می‌بینید که در فینال آسیا هستیم.
شاید همین مشکلاتی که از آن صحبت می‌کنی باعث شد تا پرسپولیس متحدتر از همیشه شود.
به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا ما به اینجا برسیم. از محرومیت گرفته تا مصدومیت باعث شد تا متحد شویم و هیچ بازیکنی برای تیم کم نگذاشت. در ابتدای فصل همراه با آقا جلال و حسین ماهینی و بقیه بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم که باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. با هم صحبت کردیم که دشمن شادکن نشویم و خوشحالم که این اتفاق نیفتاد. کسانی که از ما حمایت کردند و در سختی‌ها کنار ما بودند الان خوشحال هستند و احساس خوبی دارند.
رقیب پرسپولیس در فینال مشخص شد و باید به مصاف کاشیما آنتلرز بروید فکر می‌کنید در این بازی هم بتوانید به موفقیت برسید؟
طبق صحبت‌های برانکو الدحیل و السد از رقیب ما در فینال قوی‌تر هستند. اما ما به هر حال باید تمرکز زیادی کنیم چرا که در فینال آسیا جای هیچ اشتباهی نیست امیدوارم با یک نظم خاص و اتحادی که داریم و با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم به ژاپن برویم و نتیجه خوبی بگیریم. ما نیاز به ریکاوری خوب داریم و می‌توانیم مثل بازی با السد و الدحیل با کمک هواداران‌مان نتیجه بگیریم و من به این مسئله خوش‌بین هستم.
به نظرت در فینال به مصاف نماینده ژاپن می‌رفتید بهتر بود یا نماینده کره جنوبی؟
من بازی رفت این دو تیم را ندیدم، اما امروز بازی برگشت را دیدم هرچند که هر دو تیم فوق‌العاده هستند و دو بازی پر گل انجام دادند. به نظرم تیم سامسونگ که امروز حذف شد خیلی تیم خوبی بود و شاید روی اتفاق حذف شد. قطعاً این دو تیم تیم‌های بسیار خوبی هستند که به این مرحله رسیدند، اما ما بازی سختی در فینال داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم.
ژاوی ستاره اسپانیایی السد اعلام کرده که در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند و شاید این خداحافظی برای او دردناک باشد.
ژاوی زمانی بهترین بازیکن دنیا بود هرچند که در همین سن و سال فوق‌العاده بود و ما را خیلی اذیت کرد. ما در این یکی دو سالی که مقابل ژاوی بازی کردیم واقعاً اذیت شدیم. ژاوی نیازی به تعریف من ندارد او فوق‌العاده است هرچند که دیروز بعد از بازی خیلی ناراحت بود و این مسئله طبیعی است. چرا که اگر السد به فینال می‌رفت و قهرمان می‌شد خداحافظی ژاوی خیلی بهتر بود، اما ما او را ناکام گذاشتیم. من از او مصاحبه‌ای خواندم که گفته بود امسال سال اخیر فوتبالش است و امیدوارم در همه مراحل زندگی‌اش موفق باشد.
با نتایجی که پرسپولیس گرفته به هر حال انتظارات از این تیم بالا است و هواداران دوست دارند که قهرمان آسیا شوید به نظرت این اتفاق رخ می‌دهد؟
بحث انتظار نیست، بحث پتانسیل است، برانکو روز و شب در کنار ما است و با ما زندگی می‌کند که این مسئله باعث می‌شود شناخت خیلی خوبی از ما داشته باشد. همه دوست دارند که پرسپولیس قهرمان شود و پتانسیل تیم ما هم خوب است تا این مرحله سختی کشیدیم و جان کندیم و حالا که به اینجا رسیدیم از قهرمانی نمی‌گذریم. مردم مطمئن باشند که حتی اگر کسی مصدوم باشد یا درد داشته باشد در فینال دردی احساس نمی‌کند و فقط برای بردن به فینال می‌رویم.
روز شنبه هم بازی حساسی با سایپا دارید. درباره این بازی چه صحبتی داری؟
ما الان بازی با السد قطر را فراموش کردیم و برای ما مهم‌ترین بازی، بازی با سایپا است. فرصتی برای استراحت نداریم و باید تا روز بازی با سایپا خیلی خوب تمرین کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم چرا که ما به این سه امتیاز نیاز داریم، اما نکته منفی این بازی زمین ورزشگاه تختی است. من بازی استقلال با سایپا را در این زمین دیدم و زمین شرایط خوبی نداشت که به همین دلیل باید یک بازی فیزیکی مقابل سایپا انجام دهیم.
سروش رفیعی هم که به تمرینات پرسپولیس برگشت.
سروش بازیکن ما است، اما زودتر از موعد مقرر به پرسپولیس بازگشت و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که او زودتر به تمرینات پرسپولیس آمد و او حالا می‌تواند زیر نظر مارکو تمرینات خوبی انجام دهد. قطعاً سروش می‌تواند در نیم‌فصل دوم کمک زیادی به ما کند و همه از بازگشت او خوشحالیم.
بیرانوند هم که دیروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت درباره او چه صحبتی داری؟
بیرانوند دروازه‌بان یک تیم ملی است و از او توقع می‌رود که این عملکرد را داشته باشد. او چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت کمک زیادی به ما کرد و امیدوارم که ما در آسیا قهرمان شویم و بیرانوند بتواند بهترین بازیکن آسیا شود و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به او کمک کنیم این اتفاق رخ بدهد.
بدون شک مارکو مربی بدنساز پرسپولیس در موفقیت‌های این تیم نقش به‌سزایی داشته است.
واقعاً مارکو شرایط تمرینی سختی را برای بازیکنان در پیش می‌گیرد و در تمرینات مثل یک بازی تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. او چند سالی است که با پرسپولیس کار می‌کند و هر بازیکن جدیدی که به تمرینات ما اضافه می‌شود واقعاً از تمرینات او کلافه می‌شود. تمرینات مارکو فوق‌العاده است و با برنامه‌ریزی کادر فنی توانستیم تا اینجا جواب خوبی به حمایت‌های هواداران‌مان بدهیم. خوشبختانه کادر فنی خوبی بالای سر پرسپولیس حضور دارد و مارکو هم زحمات زیادی می‌کشد هرچند که شاید خیلی به چشم نیاید. اما او حتی با من و سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد تا به موفقیت برسیم.
در پایان اگر حرف خاصی باقی مانده بگو.
جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم آن‌ها دیروز سنگ تمام گذاشتند و از ما حمایت فوق العاده‌ای کردند. از همه تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند ممنونم. چرا که جو ورزشگاه به ما کمک زیادی کرد تا به موفقیت برسیم. امیدوارم در لیگ هم هواداران همینگونه از ما حمایت کنند تا روند موفقیت‌های ما ادامه‌دار باشد. مطمئن باشید که بازیکنان هرچه در توان دارند می‌گذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی