نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس می‌خواهد ثابت کند هنوز تمام نشده و بهترین محل برای اثبات این موضوع، لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش خبرورزشی، باورش خیلی سخت بود. اینکه با دست خالی بتوان به فینال آسیا رسید یک معجزه بود. اینکه مهدی طارمی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و حتی محسن مسلمان جدا شوند، بروند و تیم را تنها بگذارند، اما پرسپولیس فینالیست شود، باورنکردنی بود، اما این اتفاق افتاد. پس از پایان بازی با السد همه به سمت سیدجلال حسینی رفتند. کاپیتان پرسپولیس که همین چند ماه پیش و در میان ناباوری از لیست تیم اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط خورد!
آن روز همه سیدجلال حسینی را تمام شده دانستند. کاپیتانی پا به سن گذاشته که کارلوس کی‌روش او را هم مثل هادی عقیلی، آندرانیک تیموریان و... کنار گذاشت تا جا برای جوان‌تر‌ها باز شود، اما این یکی فرق می‌کرد. شاید از دیدن تیتر ما یکه خورده باشید، اما باور بفرمایید عین حقیقت است. چرا؟ به دو دلیل زیر؛
۱- یکی از همکاران ما در خبرورزشی همان روزِ خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست اعزامی به جام جهانی روسیه به چند بازیکن پرسپولیس زنگ زد بلکه مصاحبه‌ای در حمایت از کاپیتان بگیرد، اما زهی خیال باطل!
اغلب همبازیان سیدجلال حاضر به مصاحبه و حمایت از کاپیتان نشدند و همگی هم یک جمله را بر زبان می‌آوردند: «مگر روزی که ما خط خوردیم یا دعوت نشدیم، سیدجلال حسینی از ما دفاع کرد که حالا ما به خاطرش مصاحبه کنیم؟!»
کمتر بازیکن پرسپولیسی در آن روز حاضر به مصاحبه شد در حالی که همین اتفاق توانست سیدجلال را به بازیکنان نزدیک‌تر کند. پس از جام جهانی و وقتی لیست جدید کارلوس کی‌روش اعلام و فقط علیرضا بیرانوند دعوت شد، این بار سیدجلال حسینی در قامت یک کاپیتان از دعوت نشده‌ها حمایت کرد. او از شایستگی‌های همبازیانش حرف زد تا محبوب دل آن‌ها شود. به عبارت بهتر سیدجلال حسینی تبدیل به همان کاپیتانی شد که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند.
۲- دلیل دوم، اما انگیزه‌ای بود که کارلوس کی‌روش با تصمیم خود به سیدجلال حسینی بخشید. کاپیتان پرسپولیس می‌خواست ثابت کند هنوز تمام نشده و بهترین محل برای اثبات این موضوع، لیگ قهرمانان آسیا بود. جایی که سیدجلال گل حساس پرسپولیس را پس از خوردن گل اول از الدحیل در استادیوم آزادی زد. در ادامه و بعد از برد یک بر صفر تیمش برابر السد مثل یک مربی باتجربه از سختی‌های بازی برگشت سخن گفت و اعلام کرد فقط یک‌درصد راه را رفته‌اند و ۹۹ درصد راه فینال باقی مانده است. او عصای دست برانکو شد و تیم محروم پرسپولیس را همراه همبازیانش به فینال آسیا رساند و تحسین همگان را برانگیخت. اتفاقی که شاید اگر سیدجلال از لیست جام جهانی خط نمی‌خورد، رخ نمی‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی