نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش ایرانی با وجود نتایج ناامید کننده تیم آمیا در فصل جاری لوشامپیونه فرانسه از نوع بازی تیمش ابراز خوشحالی می‌کند.

به گزارش   خبرورزشی، سایت ۱۱ آمینوا فرانسه در مطلبی با عنوان «سامان قدوس میان ناامیدی و خوشحالی» نوشت: پس از هفتمین شکست تیم آمیان در بازی با تیم نانت، سامان قدوس که در این نبرد تاثیرگذاری لازم را نداشت همچنان معتقد به بهترشدن شرایط تیمش در آینده است. او از کارکرد تیمی آمیا خوشحال است و می‌گوید این مسئله در آینده به نفع این تیم خواهد بود.
سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در این رابطه گفت: تیم آمیان برابر نانت خوب بازی کرد و دلیلی برای تردید وجود ندارد.
وی که با وجود هفتمین شکست تیم آمیان در ۱۱ بازی فصل جاری لوشامپیونه فرانسه به دنبال پوشاندن نتایج ضعیف با مثبت‌اندیشی است ادامه داد: پس از این شکست ما خوشحال نیستیم، اما از نوع بازی‌مان رضایت داریم. در واقع ما پیروز نشدیم و اگر همین روند بازی را ادامه دهیم در بازی آینده و البته بازی‌های پس از آن به پیروزی می‌رسیم.
سامان قدوس درباره عدم امیدواری به تیم آمیان با توجه به قرار گرفتن در منطقه خطر جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه اظهار داشت: بله، ما در شرایط و موقعیت بدی قرار داریم، اما هنوز بازی‌های زیادی را باید انجام دهیم. اگر همانند بازی با نانت ظاهر شویم می‌توانیم به پیروزی برسیم و مشکلی نخواهد بود. یک نگرش مثبت می‌تواند روی عملکردمان در زمین تاثیر بگذارد و زمینه فاجعه سریع را کاهش می‌دهد.
تیم آمیان با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم جدول ۲۰ تیمی لوشامپیونه فرانسه قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی