۰
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم دسته دومی داماش گیلانیان با غلبه بر ماشین‌سازی به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد.

ادامه شگفتی‌سازی داماش گیلان

به گزارش خبرورزشی ، دو تیم ماشین‌سازی تبریز و داماش گیلانیان در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

این بازی که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، در نیمه اول با حملات نصفه و نیمه شاگردان محمدرضا مهاجری همراه بود که هیچ‌کدام از آن‌ها راهی به دروازه داماش نبردند و در نهایت نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فضای بازی متعادل‌تر شد و داماش نیز توانست حملاتی به سوی تیم ماشین‌سازی تبریز روانه کند. در دقیقه ۵۴ خطای مدافع ماشین‌سازی روی عباس کندل در محوطه جریمه از سوی داور پنالتی اعلام شد و امیر تیزرو موفق شد از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر برساند تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود داماش تغییر یابد.

در ادامه و با گلی که ماشین‌سازی تبریز دریافت کرد، حملات این تیم به دروازه داماش دو چندان شد، اما شاگردان مهاجری تا دقیقه ۸۰ موفق نشدند دروازه تیم حریف را باز کنند.

در دقیقه ۸۶ ماشین سازی تبریز بالاخره موفق شد دروازه تیم داماش گیلانیان را باز کند. رضا خالقی‌فر با یک ضربه پای راست در محوطه جریمه موفق شد گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند تا بازی در پایان نود دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد و کار به وقت اضافی کشیده شود.

در دو نیمه وقت اضافه، توپ بین دو تیم در جریان بود و موقعیت خاصی ایجاد نشد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

در پایان ضربات پنالتی، داماش گیلانیان با نتیجه ۳ بر ۲ و در مجموع ۴ بر ۳ ماشین‌سازی را شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت. داماش در لیگ دسته دوم حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی