نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیرت و حمیت ایرانی ۵۷ دقیقه جواب داد و از آن به بعد این «انرژی ژاپنی» بود که بر همت و غیرت ما غلبه کرد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: هیچ بازیکنی کم نگذاشت. همه هر چه در چنته داشتند گذاشتند و به قول معروف زورشان را زدند، اما غیرت و حمیت ایرانی ۵۷ دقیقه جواب داد و از آن به بعد این «انرژی ژاپنی» بود که بر همت و غیرت ما غلبه کرد.
پرسپولیس یک نیمه خوب بود و حتی می‌توانست با ضربه خطرناک علیپور به گل برسد. آن‌ها در نیمه اول موقعیتی هم به کاشیما ندادند، اما یک شوت کار را تمام کرد و بدتر از گل دوم حریف، اخراج سیامک نعمتی بود که دست خالی برانکو را برای بازی برگشت خالی‌تر کرد.
پرسپولیس بازی رفت را ۲ بر صفر به تیمی باخت که در ژاپن به هیچ تیمی کمتر از ۲ گل نزده است. با این‌حال افسوس خوردن دردی را دوا نمی‌کند و پرسپولیس باید هر چه دارد، رو کند بلکه این نتیجه را در تهران جبران کند که البته کار بسیار سختی است. پرسپولیس شانس زیادی ندارد، ولی باید از همین شانس اندک هم استفاده کرد و حداقل در تهران بهترین نمایش ممکن را ارائه داد. به هر حال باید بپذیریم که سطح فوتبال ژاپن بالاتر از ماست. همین زیکویی که حالا مدیرفنی کاشیماست، بیش از ۲۰ سال قبل به‌عنوان بازیکن به لیگ ژاپن رفت و علاوه بر او امثال لیت‌بارسکی، لینه‌کر و... هم رفتند. همین الان هم یکی مثل اینیستا در لیگ ژاپن بازی می‌کند. حالا از ماجرای کارتون فوتبالیست‌ها و جنس‌های بی‌تقلب ژاپنی هم که بگذریم، می‌رسیم به این نقطه که بالاخره ما باید یک جایی مثل ژاپنی‌ها شروع کنیم و با خودمان صادق باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی