نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعتقاد دارد که این تیم نیاز به یک بازیگردان در وسط زمین دارد.

به گزارش خبرورزشی، بهتاش فریبا درباره شانس استقلال برای بازگشت به کورس تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: صددرصد به استقلال امیدوارم، چون روند تاکتیکی این تیم در بازی‌های اخیر خوب بوده است. علاوه بر این نفرات مصدوم رسیده‌اند و تعدادی که از زمان گذشته مصدوم بودند، کم کم از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. از طرفی، استقلال منهای دیدار با پدیده خراسان، بازی‌های ساده‌ای در پیش دارد و خوش‌بین هستم که این تیم ۱۲ امتیاز از چهار دیدار باقیمانده تا نیم‌فصل را کسب کند.
وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در رابطه با بحث حضور دستیار در کادر فنی وینفرد شفر مطرح شده است، گفت: کسی حرف و حدیثی ایجاد نکرده است. هر نظری که سرمربی تیم بدهد، مهم است. اگر گزینه‌ای مدنظر باشد، در کمیته فنی بررسی خواهد شد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که برخی‌ها اعتقاد دارند که آبی‌پوشان فرمانده‌ای در ترکیب خود ندارند، گفت: مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال هستند. من هم به نوعی اعتقاد دارم که استقلال نیاز به یک بازیگردان دارد. رحمتی کاپیتان تیم است، اما، چون دروازه‌بان است فاصله زیادی با بازیکنان دارد. منتظری هم مصدوم است. بنابراین، استقلال بازیکنی که گرداننده و بزرگ باشد، کم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی