۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: این گروه پیامی به مسئولان باشگاه استقلال دارد که آنها بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند.

به گزارش   خبرورزشی ، میرشاد ماجدی در خصوص قرعه کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته و فکر می کنم دور گذشته بود که استقلال در گروهی حضور داشت که العین و الهلال هم حضور داشتند ولی این تیم با اقتدار همه تیم ها را کنار گذاشت.

وی افزود: این گروه پیام مهمی به باشگاه استقلال دارد که بازیکنانی را جذب کنند که فراتر از لیگ ایران باشند. قبول دارم که قرعه یک شانس برای هر تیم محسوب می شود. قرعه خوب نه تنها برای فوتبال بلکه برای تکواندو، بوکس، کشتی و .... می تواند زمینه ساز یک موفقیت باشد.

ماجدی تاکید کرد: به نظر من نام استقلال از هر سه تیم گروهش بزرگتر و قدرتمندتر است به این شرط که از الان به فکر باشیم. استقلال نه تنها برای آسیا بلکه برای لیگ هم نیاز به 4-5 بازیکن دارد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و هم دوستان دیگر به باشگاه استقلال کمک کنند تا استقلال بتواند بازیکنان خوبی بگیرد تا این تیم هم به عنوان نماینده ایران در مسابقات خوش بدرخشد. تاکید می کنم گروه استقلال سخت است اما این تیم می تواند از این مرحله صعود کند.

بیشتر بخوانید:   پرسپولیس به السد خورد، استقلال به گروه مرگ رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی