۰
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی دیدار حساس فردا شب برابر اتلتیکومادرید، درباره تیم و مشکلاتش صحبت کرد.

والورده: توضیح مشکل دمبله دشوار است
به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده در مصاحبه خود اتلتیکومادرید را تیمی دارای یک سبک بازی مشخص دانسته و از آن‌ها به عنوان یکی از نامزد‌های فتح لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل جاری نام برد.
والورده گفت: هر تیم یک روش بسیار واضح برای بازی کردن دارد و من فکر می‌کنم کمی بیشتر و یا کمتر همان مسیر را ادامه می‌دهد. در ابتدای بازی، اتلتیکومادرید با فشار بسیار زیاد بازی می‌کند و بازی کردن مقابل آن‌ها سخت است. ما سعی می‌کنیم محتاط باشم، زیرا اتلتیکومادرید در ضد حمله و حرکت‌های پایانی تیمی بسیار خطرناک هستند. واقعیت فصل جاری این است که ما در بازی‌هایی که مردم فکر می‌کنند برای ما ساده‌تر هستند، مشکلات بیشتری داشته ایم. اتلتیکومادرید قطعا یکی از نامزد‌های فتح لالیگا و لیگ قهرمانان است و این همان چیزی است که ما باید در مورد آن فکر کنیم.
او درباره حواشی اخیر عثمان دمبله گفت: توضیح مشکل عثمان دمبله دشوار است. وجود او به معنای حضور یک بازیکن باکیفیت بیشتر در تیم است و ما سعی می‌کنیم به وی کمک کنیم تا به بهترین فرم خود بازگردد. در نهایت دمبله یک استعداد ذاتی بوده و می‌تواند عملکردی ارائه دهد که دیگران قادر به انجام آن نیستند. جانشین احتمالی راکیتیچ در این دیدار ویدال خواهد بود. او یک فوتبالیست بسیار متعهد است و می‌تواند در دیدار روز شنبه بازی کند. اما در مورد کوتینیو ما باید منتظر مانده و ببینیم در تمرینات چه اتفاقی می‌افتد، زیرا هنوز در مورد شرایط وی اطمینان نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی