نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه لهستانی معتقد است؛ سرمربی تیم اشلانسک وروتسواو از عملکرد فرشاد احمدزاده، راضی نیست.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان در مطلبی با عنوان «فرشاد احمدزاده انتظار‌های اشلانسک وروتسواو را برآورده نمی‌کند» نوشت: فرشاد احمدزاده قرار بود جای یاکوب، هافبک ۲۸ ساله‌ای که راهی سوپر لیگ ترکیه شده بود را پر کند، اما او هم‌اکنون حتی مبارزه برای حضور در ترکیب اصلی تیم اشلانسک وروتسواو را در نبرد با بازیکنان بی‌تجربه‌ای از دست می‌دهد. این بازیکن ایرانی از ماه سپتامبر (شهریور) جایگاهش را در این تیم از دست داد و اکنون به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می‌شود. این یک هشدار برای فرشاد احمدزاده است. پاووفسکی (سرمربی) در بازی با گورنیک زابژه ترجیح داد دانیل ۲۲ ساله را به عنوان هافبک تهاجمی در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و فرشاد احمدزاده روی نیمکت نشست.
پاووفسکی درباره شرایط فرشاد احمدزاده می‌گوید: مهم‌ترین جنبه‌ای که نقش اصلی در شرایط کنونی فرشاد احمدزاده دارد فیزیکی است. در تیمم بازیکن باید سرعتی و قدرتمند باشد. در کار دفاعی نیز شرکت کند. ما در زمین به بازیکن یک‌جانبه‌ای که در کار دفاعی فعال نیست نیاز نداریم.
روزنامه لهستانی در ادامه می‌نویسد: بازیکن ذخیره باید نشان دهد که مستحق این جایگاه نیست. برای نمونه در بازی اشلانسک وروتسواو برابر پووتسک که با شکست ۳ بر صفر پایان یافت فرشاد احمدزاده می‌توانست مانع به ثمر رسیدن گل سوم شود، اما بازیکن روبروی او با طی‌کردن مسیر ۶۰ متری و جا گذاشتنش به دروازه اشلانسک رسید و گلزنی کرد. قرارداد بازیکن ایرانی با اشلانسک وروتسواو یک ساله است و در صورت دقایق زیاد حضور در میدان می‌تواند برای سال دوم نیز تمدید شود. با این شرایط بهترین راه برای خروج او در ماه ژوئن (خرداد ۱۳۹۷) است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی