نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا نوبت تراکتورسازی است تا گرفتار سونامی استوکس و اروین شود. باج‌خواهی و سوءاستفاده از موقعیت در ترکیب تیم برای این دوستان خارجی یک رفتار عادی شده است.

خبرورزشی/جهانگیر کوثری؛  دردسر‌های بازیکنان و مربیان خارجی در ایران در نوع خود بی‌نظیر است و هر روز بهانه‌ای و اگر نشد شکایتی و ادعا‌های زیاد و در نهایت در منگنه قرار دادن باشگاه؟ باشگاه دولتی و خصوصی هم ندارد. واقعاً نمی‌دانیم با این عشوه‌ها! و رفتار‌های بازیکنان خارجی چه کنیم. داستان سر درازی دارد و دیر زمانی است باشگاه‌های ما در حال تاوان دادن و شاید هم باج دادن به این بازیکنان درجه دوم و سوم از کشور‌های مختلف اند، به فرهنگ و زیربنای اجتماعی هم کاری ندارد، از سنگال گرفته تا انگلیس همه یک نوع برخورد دارند. شکایت به فیفا و دریافت حق و حقوق آنچنانی، فوتبال آماتور ما هم تا دلت بخواهد در قرارداد این افراد خطا دارد و به ناچار باید تا یک ریال آخر آن را بپردازد. آخرین لطمه را استقلال و پرسپولیس از این خارجی‌ها خوردند و در پایان تیام و جپاروف رفتند و استقلال را با خلأ بازیکن روبه‌رو ساختند. پرسپولیس هم از این سونامی در امان نماند و همچنان در حال دادگاه رفتن و خسارت پرداختن است. مربیان خارجی هم کم اذیت نکردند به‌جز کی‌روش که انصافاً در ازای دستمزدش نتایج تاریخی به یادماندنی گرفت و برانکو که پرسپولیس را در لبه پرتگاه نجات داد و تنها در فینال زورش به زیکوی برزیلی نرسید و راحت جام قهرمانی را به کاشیما داد و شفر در استقلال که یکی از بهترین مربیان باسابقه آلمانی است که به ایران آمده است. استقلال و استقلالی‌ها هنوز قدر و ارزش‌های او را نمی‌دانند که چه مربی بزرگی نصیب‌شان شده است و خبر ندارند. شفر با تسلط و آگاهی بر فوتبال امروز جهان و آشنا با اصول فوتبال مدرن هنوز نتوانسته از تمام نیروی بالقوه خود استفاده کند. حیف که اوضاع استقلال به دلخواه شفر نیست تا بتوانیم گوشه‌هایی از ملودی‌های دلنواز فوتبال آلمان را گوش کنیم.
حالا نوبت تراکتورسازی است تا گرفتار سونامی استوکس و اروین شود. باج‌خواهی و سوءاستفاده از موقعیت در ترکیب تیم برای این دوستان خارجی یک رفتار عادی شده است. حالا که تراکتورسازی روی آن‌ها حساب باز کرده و در تیم و قالب اصلی جا افتاده‌اند ادا و اصول غیرمتعارف که از اخلاق اجتماعی یک بازیکن به دور است آغاز شده و به نوعی باج‌خواهی آغاز شده است. موضع قاطع مدیر تراکتورسازی اگر ادامه پیدا کند و اسیر باج‌خواهی آنان نشود، درسی می‌شود برای بقیه تا اصول حرفه‌ای فوتبال را رعایت کنند. آقای زنوزی در همین موضوع بایستید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی