نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واقعاً آشتی کردن کی‌روش و برانکو کدام مشکل را حل می‌کند؟ یعنی اگر آن‌ها به زور فیلم هندی بازی کنند همه چیز درست می‌شود؟

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ علی پروین که تحت هر شرایطی و با هر نگاهی چهره‌ای دوست‌داشتنی است، گفته وزیر ورزش کی‌روش و برانکو را آشتی بدهد!
۱- از اینکه خود سلطان هیچ‌کدام از این دو مربی را قبول ندارد، بگذریم! اما انصافاً آشتی کردن آن‌ها چه دردی را دوا می‌کند؟
۲- آیا کار وزیر ورزش این است که بعد از تیمداری کردن (!) مربیانی که قهرند و مشکل دارند را هم آشتی بدهد؟
۳- این مدل آشتی کردن‌ها وقتی طرفین اساساً همدیگر را قبول ندارند چه فایده‌ای دارد؟ این همه تلاش شد دایی و کریمی را آشتی بدهیم آخرش به کجا رسیدیم.
۴- خدا را شکر در این یک دعوا (دعوای کی‌روش و برانکو) نه برنامه ۹۰ مقصر است و نه رسانه‌ها. عده‌ای که هنوز در ۳۰ سال قبل زندگی می‌کنند، مدعی‌اند که رسانه‌ها همه را به جان هم می‌اندازند، اما سال‌هاست که دیگر این‌گونه نیست. کافی است شما مصاحبه چند روز قبل برانکو با یک سایت کروات را بخوانید تا ببینید چه خبر است.
۵- وقتی بر سر منافع مردم صبح تا شب جناح‌های سیاسی درگیرند و مردم مشکلات و گرانی‌های بیشتری را تحمل می‌کنند، واقعاً آشتی کردن کی‌روش و برانکو کدام مشکل را حل می‌کند؟ یعنی اگر آن‌ها به زور فیلم هندی بازی کنند همه چیز درست می‌شود؟ باور کنید در فوتبالی که همه بازنشسته‌ها و پارتی‌دار‌ها دو دستی به میز و مقام خود چسبیده‌اند حتی یک مشکل کوچک هم با آشتی کردن کی‌روش و برانکو حل نمی‌شود. حالا چه وزیر آن‌ها را آشتی بدهد و چه سلاطین و خان‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی