نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست استقلال گفت: به طور حتم، با اندیشه کادر فنی به خصوص وینفرد شفر، استقلال شرایطی بهتر از گذشته پیدا خواهد کرد و تا آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، اصغر حاجیلو درباره حضورش در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به عنوان نمانیدگان ایران در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتم و همه دیدند که با چه تیم‌هایی همگروه شدیم. استقلال سال گذشته هم در گروم مرگ قرار گرفت، اما آن را تبدیل به گروه زندگی کرد. استقلال در شرایطی راهی مرحله بعد شد که به عنوان تیم نخست خودش را معرفی کرد.
وی افزود: قبول دارم امسال تیم دچار مشکلاتی شده و بازیکنانی رفته و نفرات جدید اضافه شده‌اند. استقلال نام بزرگی دارد و هیچ وقت از قرار گرفتن در گروه سخت هراسی نداشته است. امسال هم قصد داریم در گروه‌مان بهترین نتایج را بگیریم، چون اسم تیم استقلال است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم، با اندیشه کادر فنی به خصوص وینفرد شفر، استقلال شرایطی بهتر از گذشته پیدا خواهد کرد و تا آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. تا آن زمان، مصدومانی، چون داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان آماده شده و شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی