۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: به غیر از بیرانوند، سیدجلال هم می‌توانست جزو برترین‌های آسیا باشد.

خبرورزشی/امید یوسفیان؛  با آدام همتی قبل از دیدار سخت پرسپولیس مقابل تراکتورسازی از کامبک مقابل پیکان و قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حرف زدیم.
* خیلی‌ها معتقد بودند بازی مقابل پیکان نباید برگزار می‌شد...
بله همین‌طور است. طبق قانون در روز‌های فیفا نباید بازی‌های باشگاهی انجام شود، ولی متأسفانه برای ما بازی گذاشتند. در حالی که تیم ما بعد از چند بازی سنگین در آسیا و فشار زیاد، در تعطیلات بود. چند بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند و کادر فنی و بازیکنان خارجی هم در ایران نبودند و ما نتوانسته بودیم تمرینات خوب و کاملی انجام دهیم.
* پرسپولیس بازی خوبی به خصوص در نیمه نخست به نمایش نگذاشت...
کاملاً درست است. نداشتن تمرینات مناسب و تعطیلی باعث شد بدن بازیکنان افت کند و در نیمه نخست کیفیت پایینی از پرسپولیس شاهد باشیم، ولی خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم که این مهم‌ترین موضوع برای ما بود. برای اینکه در بالای جدول بمانیم و از کورس قهرمانی عقب نیفتیم نیاز مبرمی به پیروزی برابر پیکان داشتیم که با تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی به این خواسته رسیدیم.
* فردا باید مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی به میدان بروید.
هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند بسیار باانگیزه است و با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند. تراکتورسازی بازیکنان باکیفیتی دارد و تیم قدرتمندی است. ولی ما پرسپولیس و قهرمان لیگ برتر ایران هستیم و در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم به خصوص اینکه این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ما حمایت هواداران پرتعدادمان را داریم.
* قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام شد. گروه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟
گروه ما سخت و دشوار است. الاهلی و السد تیم‌های قدری هستند. همچنین پاختاکور در آستانه قهرمانی در لیگ ازبکستان قرار دارد. النصر امارات هم بازیکنان باکیفیتی دارد. دیگر هیچ حریف راحتی برای ما در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد و همه بازی‌ها مشکل است. در لیگ ایران هم نمی‌شود تیمی را دست‌کم گرفت چه برسد به بازی‌های آسیایی که بهترین‌های هر کشور در آن شرکت می‌کنند.
* پرسپولیس می‌تواند دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند؟
همه آسیا قدرت تیم ما را دیدند و می‌دانند پرسپولیس چه کیفیت بالایی دارد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ابتدا از گروه‌مان صعود و بعد از آن برای دومین سال پیاپی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم. تلاش همه بازیکنان و کادر فنی ما بر این است تا کار نیمه‌تمام‌مان را تمام و قهرمانی آسیا را به هواداران‌مان هدیه کنیم.
* در عین ناباوری اسم علیرضا بیرانوند از فهرست برترین‌های آسیا خارج شد.
بله، واقعاً اوج بی‌انصافی بود. علیرضا در این فصل و قبل از آن عملکرد فوق‌العاده‌ای در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشت و حقش بود بهترین بازیکن آسیا شود. او بار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با سوپرواکنش‌هایش مثل گرفتن ضربه ژاوی تیم ما را نجات داد. واقعاً معلوم نیست معیار آن‌ها برای خط زدن بیرانوند چه بود، ضمن اینکه به غیر از علیرضا، سیدجلال هم می‌توانست با بازی‌های درخشانش جزو برترین‌های آسیا باشد. درست است آن‌ها را از لیست مرد سال آسیا خط زدند، ولی نزد هواداران قابل احترام هستند و همه دوست‌شان دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی