۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ آبی پوشان درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پارسال هم می‌گفتند صعود نمی‌کنیم، ولی صدرنشین شدیم.

خبرورزشی/محمدرضامدنی؛ میلاد زکی‌پور بر این باور بود که گروه آسیایی استقلال «خیلی خیلی» دشوار است ولی دو عامل باعث می‌شود همین تیم سربلند از میادین خارج شود. او که با خبرورزشی حرف می‌زد از شرایط بازی فردا با استقلال خوزستان هم صحبت و ابراز امیدواری کرد تیمش در نیم‌فصل دوم پوست‌اندازی کند.
* با گروه امسال تان در لیگ قهرمانان آسیا چه می‌کنید؟
کارمان باز هم سخت شد. خیلی خیلی هم سخت شد. البته یک خوبی‌هایی هم دارد.
* چه خوبی‌هایی؟
این‌که، چون گروه‌مان «گروه مرگ» لقب گرفته همه آسیا به مسابقات تیم‌های این گروه توجه می‌کنند و ما را می‌بینند. هر ۴ تیمی که در گروه هستند قوی و قدرتمندند.
* اما خیلی‌ها استقلال این فصل را تیمی در حد و اندازه صعود از این گروه نمی‌بینند.
سال گذشته هم همین نگاه به تیم ما وجود داشت. ان‌شاءا... نیم‌فصل دوم وضعیت تغییر می‌کند و با پوست‌اندازی و شرایطی خیلی بهتر به دور برگشت می‌رویم و در آسیا هم نتایجی می‌گیریم که همه هواداران‌مان دوست دارند.
* کدام تیم بین الهلال، الدحیل و العین تیم‌تر است؟ در واقع کدام‌شان را سرسخت‌تر می‌دانی؟
هر سه تیم فصل قبل از رسیدن به دور‌های بالاتر بازماندند و امسال با قدرت بیشتر و انگیزه دو برابر می‌آیند. از این رو اصلاً نمی‌توان گفت: قدرت کدام‌یک از دیگری کمتر است. همه خوبند و برای همین گفتم گروه‌مان خیلی سخت است.
* اوضاع روحی تیم در چه وضعیتی است؟
سابقه نشان داده همیشه استقلال در روز‌های سخت بهتر کار کرده است. سال قبل هم ما در گروه مرگ بودیم ولی در نهایت به‌عنوان تیم اول صعود کردیم و بالا رفتیم. این مورد را هرگز فراموش نکنید. در دو سال گذشته هم هر وقت همه از استقلال قطع امید کردند تیم نتایجی گرفت که کسی انتظارش را نداشت. حالا هم درست است در گروه سختی هستیم ولی ما استقلالیم و ترسی از این شرایط نداریم و البته برای موفقیت در گروه یک عامل مهم دیگر هم داریم.
* چه عاملی؟
وینفرد شفر. ما با شفر در فصل قبل لیگ قهرمانان، به‌خوبی از پس تک‌تک حریفان‌مان برآمدیم و صدرنشین گروه مرگ شدیم. او مربی باتجربه‌ای است و تا اسفند و با ایجاد هماهنگی بیشتر بین بچه‌ها با بهترین شرایط راهی لیگ قهرمانان خواهیم شد.
* اوضاع تیم چطور است؟
خوب تمرین کرده‌ایم. می‌خواهیم با قدرت در دیدار با استقلال خوزستان به زمین برویم و اوضاع قبلی را به کلی تغییر بدهیم. همه انگیزه دارند و آماده بازی در اهواز هستند.
* از حریف تان شناخت دارید؟
تغییراتی در کادر فنی‌شان داشتند. در این مدت بازی‌های آن‌ها را هم دیدیم. استقلال خوزستان از تیم‌های سختکوش است. برای برد به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله با دست پر به تهران برمی‌گردیم تا از این به بعد همه امتیازات را جمع کنیم و دوباره به بالای جدول برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی