۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیروزی رقیب امروز تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر را به عوامل این تیم تبریک گفت.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: در لیگ نحوه گلزنی مهم نیست و تیم پارس جنوبی از روی نقطه پنالتی به گل رسید و به همین خاطر به شاگردان تارتار تبریک می‌گویم. آن‌ها زحمت کشیدند و در نیمه دوم از گل‌شان دفاع کردند.
وی درباره شرایط تیم ذوب‌آهن نیز گفت: ابتدا به ساکن تیم باید از نظر روحی تغییر پیدا کند. تیم دچار فشار روحی است که روی آن سنگینی می‌کند. ما در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و بار سنگینی روی دوش‌مان بود. تیم ما می‌خواهد نفس عمیق بکشد و در این نفس نیاز به فریاد دارد تا از این فشار خارج شود. ما نیمه اول را از دست دادیم و باید ابتدا از این فشار روحی بیرون می‌آمدیم. اگر بخواهیم در خانه از این فشار رها شویم نیازمند این هستیم که ما و هواداران تنها در یک مسیر حرکت کنیم. اگر می‌بازیم همه می‌بازیم و اگر هم می‌بریم تیم من برنده نیست و همه بازیکنان و هواداران و کارگر‌های کارخانه می‌برند، در مجموع ابتدا باید تغییرات در حوزه روحیه و روانی صورت گیرد، پس از آن روش تاکتیکی را به بازیکنان دیکته می‌کنیم.
منصوریان درباره جذب بازیکنان جدید نیز خاطر نشان کرد: فعلاً با موجودی فعلی جلو می‌رویم. ما پتانسیل نیروی جوان خوبی داریم، جوانان بسیار خوبی جذب شدند و تا هفته پانزدهم می‌بینیم که چه نقاط ضعف و قوتی داریم. نقاط ضعف‌مان را باید پوشش دهیمو در این مسیر از تجربه مجموعه ذوب‌آهن کمک می‌گیریم. تمرکز ما روی این نیست که بازیکن جذب کنیم یا خیر، باید به دنبال نتیجه‌گیری باشیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ما در فضایی نیستیم که روی رقبا تمرکز کنیم و همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. امروز در شرایطی نیستیم که بگوییم نقطه عطف ما از کدام دیدار است. مانند دانش‌آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و در شهریور هستیم. ما در امتحاناتی سخت قرار داریم. نقطه عطف را باید در باشگاه نشان دهیم و این یعنی همدلی در بین همه مجموعه باشگاه. پیشِ روی ما بازی فولاد قرار دارد که بازی بسیار مهمی است و نقطه عطف ما پیش از بازی با پرسپولیس این است که به نقطه ایده‌آل برسیم. همه تلاش ما این است که این فشار‌ها از روی تیم برداشته شود. تیم در حال حاضر روحیه ندارد و بازیکنی که ضریب پاسش بالای ۹۵ درصد بوده به راحتی توپ را از دست می‌دهد. این مسئله نشان‌دهنده آن است که روی این بازیکن هم فشار است. در مجموع ما از تمرین فردا باید با بچه‌ها صحبت کنیم و در این شهریور سخت کار کنیم تا ان‌شاءالله از امتحانات و بازی‌های سخت‌مان سربلند بیرون بیاییم.
وی درباره دیدار‌های ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما ۲ پلی‌آف در لیگ قهرمانان داریم. یکی از این دیدار‌ها با برنده غرب آسیا است و بعد از آن باید میهمان الغرافه باشیم و زمان کمی هم داریم و باید تیم خیلی سریع به فرم ایده‌آل برسد و اگر از این پلی‌آف‌ها رها شویم، نمی‌گویم گروه آسانی داریم، اما روی ورق گروه خوبی داریم. در حال حاضر ما تمرکزی روی لیگ قهرمانان نداریم و تمرکز ما روی لیگ است، ما تا لیگ قهرمانان ۵۲ روز وقت داریم و شاکله فیزیکی تیم باید تغییر کنند و احساس باختن در تیم باید از بین برود. خیلی هم راحت می‌توانیم با بازیکنان بزرگی که داریم تیم را برگردانیم.
منصوریان درباره حواشی پیش آمده در مورد اشتباه صداوسیما و پخش نشدن دیدار برابر پارس جنوبی عنوان کرد: من دیروز متوجه این موضوع شدم و امیدوارم سهوی باشد. اما اینکه در کنار اسم ذوب‌آهن ایران را نمی‌گذارند ممکن است در ۲ سال گذشته سهوی باشد، اما با توجه به همه این اتفاقات، می‌توانست بسیار راحت این کار جمع شود و صداوسیما بیانیه دهد که این اتفاقات سهوی بوده و مردم اصفهان هم قبول می‌کنند، اما زمانی که روی این موضوع سکوت می‌شود، اینجا شرایط روحی را دو چندان بد می‌کند و اینطور تصور می‌شود که تفاوتی بین استان تهران و اصفهان و ... قائل شده‌اند، در صورتی که تفاوتی میان تیم‌های مختلف وجود ندارد، من یادم است سال‌های پیش همه تیم‌های ایران حذف شده بودند و نفت تنها نماینده ایران بود و فدراسیون فوتبال و آقای تاج امیدوار بودند که ما الاهلی نماینده عربستان را ببریم و سهمیه ایران ۳+۱ حفظ شود و ایشان بیش از حد خوشحال شدند که توانستیم سهیمه ایران را حفظ کنیم. این کار با یک بیانیه می‌توانست پایان یابد. ما همه باهم برابر هستیم، ولی به دلیل سکوتی که شد در باشگاه ما مشکلاتی پیش آمد و من تا جایی که می‌دانم مدیر ما در گرفتن حق استانش قاطع است. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی