۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس، تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست می‌دهد و به نظرم منشا و یکی از هافبک‌های پرسپولیس دو گل این تیم را می‌زنند.

به گزارش خبرورزشی، کریم باوی در دهه ۶۰ یکی از بهترین سرزن‌های پرسپولیس و تیم ملی بود. او به بهانه شرایط اخیر پرسپولیس پاسخگوی سؤالات ما شد.
*تیم‌های همگروه پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید؟
الاهلی، السد و تیمی که از پلی‌آف صعود می‌کند هر سه تیم‌های قدرتمندی هستند، اما از آنجا که بازی‌ها چند ماه دیگر برگزار می‌شود، پرسپولیس این شانس را دارد که تقویت شده و با قدرت به مصاف حریفان برود که در چنین شرایطی حتماً شانس موفقیت پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌های همگروهش است.
*در بین تیم‌های همگروه چه تیمی را برای سرخپوشان سرسخت‌تر می‌دانید؟
قطعاً السد تیمی بسیار قوی است و به نظرم پرسپولیس با تماشاگرانش موفق شد از سد تیم السد بگذرد. در واقع وحشتی که هواداران پرسپولیس در دل بازیکنان السد انداختند، موجب پیروزی پرسپولیس شد.
*دیدار پرسپولیس با تراکتور که حساس‌ترین بازی این هفته است را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در ورزشگاه آزادی محکوم به پیروزی است؛ جدا از آنکه مدافع عنوان قهرمانی هم هست و فوتبالی‌ها انتظاری جز پیروزی از پرسپولیس ندارند. پرسپولیس، تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست می‌دهد و به نظرم منشا و یکی از هافبک‌های پرسپولیس دو گل این تیم را می‌زنند تا با کسب سه امتیاز خانگی سرخپوشان یک گام دیگر به صدر جدول نزدیکتر شده و فاصله‌شان را با پدیده کمتر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی