نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سرخپوشان درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: من عادت ندارم خاطرات بد خودم را مرور کنم. از تبریز هم خاطرات خیلی خوبی دارم.

به گزارش خبرورزشی، فردا (یکشنبه) حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.
دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف هم می‌روند که امید عالیشاه می‌تواند انگیزه خاصی برای این دیدار داشته باشد. دیروز دقایقی با شماره ۲ پرسپولیس گپ زدیم که در زیر می‌خوانید‌:
* یک‌شنبه برای تو باید روز خاصی باشد؟
چطور؟!
* به هرحال با تراکتورسازی بازی دارید. تو برای سپری کردن دوران سربازی به تبریز رفتی و خیلی هم دوران خوبی برایت نبود.
من عادت ندارم خاطرات بد خودم را مرور کنم. از تبریز هم خاطرات خیلی خوبی دارم. تبریز شهری فوق العاده با مردمان مهمان‌نوازی است. من معتقدم مدیرعامل سابق تراکتورسازی آن جو را علیه من راه انداخت.
* پس از طرفداران تراکتورسازی دلخور نیستی؟
گفتم که همیشه سعی می‌کنم خاطرات خوب را با خودم مرور کنم. تراکتورسازی هم تیم قابل احترامی است که هواداران پرشوری دارد. ما یک‌شنبه با تیم قدرتمندی بازی داریم و به نظرم این مسابقه دربی داغ لیگ برتر خواهد بود.
* فکر می‌کنی نتیجه این بازی چه شود؟
تراکتورسازی تیم بسیارخوبی است که توانسته نتایج خوبی هم در لیگ هجدهم بگیرد و بازیکنان خوب و پرآوازه‌ای در اختیار دارد، اما ما هم پرسپولیس هستیم. تیمی که قهرمان ایران شدیم و در آسیا هم به فینال رسیدیم.
* نگفتی نتیجه بازی چه می‌شود؟
فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما ما به‌دنبال برد هستیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید همه مسابقات خود را ببرد. ضمن آن‌که ما قرار است جلوی هواداران پرسپولیس بازی کنیم. میزبان هستیم و می‌خواهیم با حمایت یکپارچه تماشاگران پرسپولیس ۳ امتیاز حساس این مسابقه را به دست بیاوریم.
* تراکتورسازی ستاره‌هایی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و چند خارجی فوق العاده دارد.
حرف شما را قبول داریم. بازیکنانی که اسم بردید جزو ستاره‌های ایران هستند، اما ما باید ببریم. بازی در استادیوم آزادی هم برای هیچ تیمی آسان نیست و ان‌شا‌ءالله بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.
* شما در این مسابقه ملی‌پوشان خود را هم در اختیار دارید و این می‌تواند خیلی کمک کند.
بله، علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط به‌طور حتم بهتر از بازی با پیکان خواهد بود.
* به بازی با پیکان اشاره کردی. گل اول را که از حریف خوردید، فکر می‌کردید بتوانید به بازی برگردید؟
جواب این سؤال را باید در بازی‌های قبلی پرسپولیس پیدا کنید. شما دیدید ما در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون الدحیل و السد کامبک زدیم و برگشتیم.
* ولی قبول کن نیمه اول بازی با پیکان در اندازه‌های قبلی خود ظاهر نشدید؟
این بازی تحت هیچ شرایطی نباید برگزار می‌شد. در فیفادی همه کشور‌ها دنبال بازی‌های ملی خود هستند، اما پرسپولیس باید بدون ۳ بازیکن ملی‌پوش خود بازی می‌کرد. چرا؟ چون نایب‌قهرمان آسیا شدیم؟!
* مشابه این حرف را بار‌ها از زبان برانکو و بازیکنان پرسپولیس شنیدیم.
حق با آقای برانکوست. دوستان ادعا می‌کنند هوای پرسپولیس را داشته‌اند، اما کدام هوا؟ چه کاری برای پرسپولیس کردند؟ همه آسیا دیدند پرسپولیس چگونه با دست خالی و محرومیت فیفا به فینال لیگ قهرمانان رسید. داوری، زمین و زمان علیه ما بودند و فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های پی‌درپی شد، اما کم نیاوردیم. جنگیدیم و روی پای خودمان ایستادیم. همین‌جا هم به‌عنوان یکی از اعضای تیم پرسپولیس می‌گویم ما فقط هواداران و خدا را داشتیم. مدیران، مربیان، دست اندرکاران و بازیکنان هم زحمت‌کشیدند تا به این نقطه برسیم.
* چه دل پری داشتی.
شما ببینید گادوین منشا و بوژیدار رادوشوویچ یک روز فقط با ما تمرین کردند. خسته و کوفته به تهران آمدند و اگر مصدوم می‌شدند چه کسی جوابگو بود؟ حرف و درددل زیاد است اما... بگذریم!
* پرسپولیس در این فصل می‌تواند مدعی دو جام باشد؟
این پرسپولیس یک تیم همدل و یکدست است که بازیکنانش با همه مشکلات می‌جنگند. شما دیدید ما جلوی پیکان هم شجاعانه بازی کردیم. اولاً به خاطر هواداران و بعد این‌که نگویند بزدل و ترسو هستیم. خدا را شکر هم بردیم. این‌ها همگی نشانه‌های خوبی است. وقتی یک تیم به این نقطه و موفقیت می‌رسد باید آن را به فال نیک گرفت.
* سپاهان اصفهان و همین تراکتورسازی می‌توانند این فصل مدعیان اصلی قهرمانی باشند؟
بله، تیم‌ها که بیکار نمی‌نشینند. همه تلاش می‌کنند قهرمان لیگ برتر شوند و ما هم به‌دنبال این هدف بزرگ هستیم. البته تمرکز ما روی کار خودمان است. اگر خوب تمرین کنیم و تمرکز داشته باشیم به‌طور حتم موفق خواهیم شد.
* عکسی از تو در رسانه‌ها منتشر شد که بازتاب زیادی در کانال‌های هواداری پرسپولیس و فضای مجازی داشت. توضیحی می‌دهی؟
لب‌های من در بازی با پیکان پاره شد، اما باید تا انتهای مسابقه در زمین می‌ماندم. پرسپولیس به من احتیاج داشت و به همین خاطر باید ادامه می‌دادم. کار خاصی هم نکردم. منتی ندارم، چون امید عالیشاه به پرسپولیس همیشه بدهکار است. اگر امروز امید عالیشاه شدم به لطف تیم بزرگ پرسپولیس است و به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی