۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی گفت: نوراللهی و بیرانوند در بازی با تراکتور حضور دارند و حتماً می‌توانند خیلی به برانکو کمک کنند.

به گزارش خبرورزشی، ناصر محمدخانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس به بهانه دیدار سرخپوشان مقابل تراکتور و گروهی که پرسپولیس در آسیا در آن قرار گرفته، با ما همکلام شد.
* از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور بگویید.
پرسپولیس باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببرد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست به همین دلیل حتماً هواداران باید روز یک‌شنبه ورزشگاه را پر کنند تا بازیکنان مانند بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان ارائه دادند، بهترین نمایش ممکن را ارائه داده و بعد از بازی غیرتی‌شان مقابل پیکان، تیم تراکتور را هم شکست بدهند.
*تراکتور تیم پرمهره‌ای است از سوی دیگر پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است، با این وجود برای برتری سرخپوشان تهرانی امیدوارید؟
پرسپولیس تیم خوبی دارد، مضاف بر آنکه بشار، نوراللهی و بیرانوند هم در بازی با تراکتور حضور دارند و حتماً می‌توانند خیلی به برانکو کمک کنند.
*در رابطه با تیم‌های همگروه پرسپولیس در آسیا چه نظری دارید؟
کار در آسیا بسیار سخت است، چون تمام تیم‌ها سرمایه‌گذاری انجام داده و بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفته‌اند، اما پرسپولیس هم این شانس را دارد که در نیم‌فصل بازیکنان خوبی را جدا از بازیکنانی که به خدمت گرفته، اضافه کند. کمترین انتظار از پرسپولیس هم این است که حداقل از گروهش صعود کند. همه تیم‌های همگروه پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند، اما به نظرم السد از بقیه بهتر است، تیمی که سابقه دو بار قهرمانی آسیا را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی