نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ یک برد دیگر را هم در دقیقه آخر از دست داد، در حالی که دورتموند با برد نهم فاصله‌اش در صدر را حفظ کرد.

به گزارش خبرورزشی، هفته دوازدهم بوندسلیگا آلمان در حالی ادامه پیدا کرد که بایرن‌مونیخ در دقایق پایانی بازهم برد را از دست داد و دورتموند فاصله 7 امتیازی‌اش در صدر را حفظ کرد.

بایرن‌مونیخ که در آلیانتس‌آرنا میزبان فورتونا دوسلدورف بود می‌توانست پس از 2 هفته پیروز شود، اما بازهم در کسب برد ناکام ماند. زوله در دقیقه 17 و مولر در دقایق 20 و 58 برای بایرن گلزنی کردند، اما هت‌تریک لوکباکیو با سه گل در دقایق 44، 77 و 90 در نهایت بازی را به تساوی 3-3 کشاند. این چهارمین دیداری است که بایرن‌مونیخ در خانه موفق نمی‌شود رقبا را شکست دهد. در دو بازی برابر آگسبورگ و فرایبورگ هم باواریایی‌ها دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردند. (خلاصه این بازی را اینجا مشاهده کنید)

سناریوی تکراری بایرن، ادامه صدرنشینی بلامنازع دورتموند

دورتموند هم در دیداری دشوار در خانه ماینتس به میدان رفت و در پایان 2 بر یک پیروز شد. آلکاسر دقیقه 66 زنبورها را پیش انداخت، اما کوآیسون دقیقه 70 بازی را به تساوی کشاند. در نهایت پیژچک با گل دقیقه 76 خودش برد را به دورتموندی‌ها هدیه داد.

سناریو تکراری بایرن، ادامه صدرنشینی قاطع دورتموند

دورتموند با پیروزی 30 امتیازی شد و با فاصله 7 امتیازی نسبت به فرانکفورت و گلادباخ صدرنشین است و بایرن‌مونیخ 21 امتیازی در رده پنجم قرار گرفته.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی