۰
یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز امروز و از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است تا دیدار هفته سیزدهم خود را برابر این تیم را برگزار کند. در دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند و چینش خط دفاع این تیم مثل بازی اخیر با شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده، جلال حسینی و حضور سیامک نعمتی در دفاع راست شکل می‌گیرد. سرخ‌ها در این دیدار با دو هافبک دفاعی یعنی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی به میدان خواهند رفت و هافبک‌های هجومی این تیم هم امید عالیشاه و بشار رسن هستند.
اما و اگر‌های زیادی در مورد بازی رسن در این دیدار وجود داشت، ولی برانکو در نشست خبری خود از آمادگی این بازیکن در این بازی خبر داد و احتمالا از او بازی خواهد گرفت تا جانشین ادام همتی شود که در دیدار قبلی در این پست حضور داشت و بدین ترتیب محسن ربیع‌خواه هم از ترکیب اصلی خارج خواهد شد. در خط حمله مثل همیشه شاهد حضور زوج منشا - علیپور خواهیم بود.
در سمت مقابل، اوضاع کمی متفاوت است. دو مهاجم خارجی تراکتورسازی در حالی به مرخصی رفتند که در موعد مقرر بازنگشتند و حالا استوکس روز گذشته به تبریز رسید و اروین هم اعلام کرده قصد بازگشت ندارد. نکته حائز اهمیت اینجاست که به نظر می‌رسد تقوی قصد استفاده از استوکس را هم در ترکیب اصلی ندارد و ارنج خود را بدون این دو نفر خواهد چید.
گلر تراکتوری‌ها مثل همیشه فروزان است و در خط دفاع هم همان چینش همیشگی را شاهد هستیم با این تفاوت که احتمال بازگشت عبدالله‌زاده به ترکیب اصلی وجود دارد. پیروانی اعلام کرد مشکل او حل شده و در تمرینات حاضر است و به احتمال زیاد در این دیدار مهم و حیاتی به میدان خواهد رفت و زوج طیبی خواهد شد.
خط هافبک مثل همیشه شاهد حضور مهدی‌پور، شجاعی و سوگیتا است و با توجه به غیبت استوکس و اروین احتمالا دژاگه به یک خط جلوتر رفته و در پست مهاجم سایه بازی می‌کند تا طاهران وارد ترکیب شود و در خط میانی قرار بگیرد. تک مهاجم نوک تراکتورسازان در صورت عدم حضور استوکس هم محمدرضا آزادی جوان خواهد بود. البته این ترکیب احتمالی است و امکان تغییر در برخی پست‌ها برای هر دو تیم وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی