نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ می گوید در تورنمنت چهارجانبه ال جی هواداران تبریزی استقبال بسیار خوبی از تیم ملی ایران داشتند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم می‌روند که برانکو به عنوان سرمربی تیم تهرانی نتایج بسیار خوبی را در فصول اخیر مقابل تبریزی‌ها گرفته است. او که از انجام بازی در مقابل تراکتور بسیار خوشحال به نظر می‌رسد، در گفت و گویی، با اشاره به این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که بازی بزرگی در پیش داریم. یک روز واقعی فوتبال در ورزشگاه آزادی که با حضور پرشور هواداران هر دو تیم برگزار می‌شود. برای من هواداران تراکتور و تبریزی‌ها خیلی قابل احترام هستند و من خاطرات خیلی خوب از آنجا دارم.
وی همچنین در ادامه، خاطراتش از تبریز را مرور کرد و اظهار داشت: اولین خاطره‌ای که از تبریز و تراکتور به یاد دارم، به دوره اول کارم در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی برمی‌گردد، جایی که با تیم ملی برای بازی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان آماده می‌شدیم. آن وقت تورنمنت چهارجانبه‌ای برگزار شد که با پاراگوئه و... برگزار کردیم.
برانکو افزود: ما آن مقطع یک بازی هم با تیم ملی آذربایجان داشتیم و حمایتی که هواداران تبریزی از ما کردند، پایه قهرمانی ما در بازی‌های آسیایی بوسان شد.
سرمربی موفق پرسپولیس درباره بازی امروز هم عنوان کرد: برای بازی پرسپولیس - تراکتور امیدوارم فضای خوبی در ورزشگاه حاکم باشد و هواداران دو تیم باید حواسشان باشد که این بیشتر از یک بازی فوتبال نیست و طوری رفتار کنند که همه لذت ببرند و همینطور هم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی