۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به فاصله کوتاه تا شروع دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بد نیست نگاهی به حواشی این دیدار داشته باشیم.

به گزارش خبرورزشی، هواداران تراکتورسازی با پرچم ژاپن و عکس‌هایی از سردار آزمون راهی ورزشگاه شدند. حدود ۴ ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در‌های ورزشگاه آزادی باز شد تا هوادارن روی سکو‌ها مستقر شوند.
همچنین از سوی مسئولان امر اعلام شد بلیت‌های دیدار امروز به صورت کامل تمام شده و سایت بلیت فروشی دیگر بلیتی برای ارائه به علاقمندان ندارد. بلیت فروشی دستی در ورزشگاه نیز انجام نخواهد شد.
با توجه به این که باران شدیدی در ورزشگاه آزادی در حال باریدن است، مسوولان استادیوم آزادی از شب قبل کاور‌هایی را روی زمین کشیده‌اند تا کیفیت چمن حفظ شود. 
قرار بود ۴ جایگاه از طبقه پایین و ۴ جایگاه از طبقه بالا به هواداران تبریزی اختصاص یابد، اما در حال حاضر ۳ جایگاه اضافه از طبقه پایین و ۴ جایگاه از طبقه دوم نیز در اختیاری تراکتوری‌ها قرار گرفته است.
از سوی دیگر، با اینکه قرار است دیدار مهمی انجام شود، اما خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی دارای ترافیک سبک و روانی است.
در نهایت اینکه هوادارن تراکتورسازی در چند مرحله تیم کاشیماآنتلرز که در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود را تشویق کردند تا با این کار برای حریف شان کری بخوانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی