نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بایرن مونیخ در رختکن بازیکنان این تیم را به دلایل نتایج ضعیف اخیر به شدت سرزنش کرده و به نظر می‌رسد انتظار این را دارد که به زودی اخراج شود.

کوواچ آماده اخراج شدن از بایرن به گزارش خبرورزشی  و به نقل از بیلد، نیکو کواچ بعد از تساوی ۳-۳ تیمش مقابل فورتونا دوسلدورف در رختکن سخنان آتشینی خطاب به بازیکنان بر زبان آورده است. بیلد البته از منبع خود نام نبرده، ولی جزئیات گزارش نشان می‌دهد منبع بیلد یک یا چند نفر از بازیکنانی بوده‌اند که مخالف کواچ هستند. بیلد می‌گوید کواچ بعد از بازی با عصبانیت بازیکنانش را مورد عتاب قرار داده و گفته این بازیکنان هستند که مسئول نتایج ضعیف بایرن مونیخ هستند و نه سرمربی. بر اساس گزارش بیلد کواچ غرور و از خود راضی بودن آلمانی را یکی دیگر از عوامل این ناکامی‌ها دانسته و گفته خودش، چون کراوات است اهل تلاش و پشتکار بوده و برای رسیدن به هر موفقیتی از جان و دل مایه می‌گذارد.

کواچ همچنین بازیکنانی که خود را علامه‌ی دهر می‌دانند را از عاملین اصلی ناکامی بایرن خوانده است. بر اساس شایعات روز‌های گذشته بازیکنان بایرن مونیخ از پیاده کردن دستورات کواچ در زمین خودداری می‌کنند و حتی مانوئل نویر بعد از بازی مقابل دوسلدرف گفته بود اگر بازیکنان بایرن نقشه‌ی کواچ برای بازی را در زمین پیاده می‌کردند می‌توانستند با اختلاف گل بالا به پیروزی برسند.

بیلد می‌گوید بازیکنان بایرن از اینکه کواچ فقط آن‌ها را مقصر وضعیت بغرنج بایرن می‌داند ناراحت شده‌اند. کواچ در نهایت و به عنوان نتیجه‌گیری حرفهایش رو به بازیکنان کرده و می‌گوید: من ممکن است به زودی بروم. ولی با اینحال دلم می‌خواهد تا آن زمان در این باشگاه یک کاری بکنم.

منبع روزنامه‌ی بیلد که به نامش اشاره نشده اعلام کرده که بازیکنان بایرن بعد از شنیدن این جمله‌ی کواچ شگفت‌زده شده و مات و متحیر او را نگاه کرده‌اند، چون انتظار نداشتند خبر اخراج قریب‌الوقوع کواچ را از زبان خودش بشنوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی