نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از گزارش گزارشگر تبریزی بازی دیروز تیم‌‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، پندار خمارلو در خصوص گزارش گزارشگر تبریزی بازی دیروز تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس که با برد سرخ‌پوشان همراه بود، گفت: بعد از بازی تماس زیادی از سوی هواداران پرسپولیس و همچنین دوستان با من و سایر مسئولان باشگاه برقرار شد که همگی از گزارش یکطرفه و جانبدارانه گزارشگر تبریزی معترض بودند. امروز خودم یکبار دیگر بازی را با گزارش گزارشگر تبریزی دیدم و واقعاً متوجه شدم که هواداران‌مان چه شرایط سختی را در زمان دیدن بازی از تلویزیون سپری کرده‌اند. متأسفانه در تمام دقایق بازی این گزارشگر کاملاً یکطرفه، جانبدارانه و هواداری گزارش کرد و انگار نه انگار که این بازی در سراسر ایران بیننده دارد و به گونه‌ای گزارش انجام شد که انگار تیم ماشین‌سازی با یک تیم گمنام و درجه چندم بازی دارد. امروز اتفاقاً بازی تیم‌های سپاهان و پدیده را هم به عنوان یک شخص بی‌طرف تماشا کردم و دیدم که هواداری عجیب گزارشگران در شهرستان‌ها فقط مختص به یکی دو شهر نیست و متأسفانه این رویه غلط در سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال همه‌گیر شدن است.
وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان پرطرفداران ترین تیم ایران که بخش اعظمی از مردم کشورمان هوادار آن هستند نباید اینگونه مورد ظلم و قضاوت یکجانبه قرار بگیرد. گزارشگر بازی روز گذشته با ماشین‌سازی انگار بازی دیگری را گزارش می‌کرد چرا که هیچ‌گاه حملات تیم پرسپولیس را نمی ‌دید و کوچک‌ ترین حملات تیم ماشین‌سازی را با هیجان بسیار زیادی گزارش می‌کرد و حتی با اینکه این گزارشگر باید به گزارش بازی بپردازد اما در اقدامی عجیب و بابت یک صحنه فوتبال عنوان فرهنگی باشگاه پرسپولیس را زیر سؤال می‌برد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با مخاطب قراردادن مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به توجه بیش از پیش به مقوله گزارش‌های فوتبالی در شهرستان‌ها افزود: ما انتظار داریم که در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای همه تیم‌ها عدالت یکسان باشد و قرار نیست زمانی که تیم پرسپولیس که میلیون‌ها هوادار دارد بازی انجام می‌دهد هوادارانش سرسام بگیرند. اگر قرار است عدالت برای تیم‌ها اینگونه رعایت شود پس ما از مسئولان صداوسیما می‌خواهیم که ا جازه دهند گزارشگران پرسپولیسی، تحصیلکرده و دارای دانش فوتبالی که از تخصص کافی هم بهره می‌برند بازی‌های تیم پرسپولیس را برای هواداران گزارش کنند. چون در شرایط فعلی فقط هواداران ما اذیت می‌شوند. من یک سؤال دارم و آن این است که اگر در بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی در تهران یک گزارشگر مثل گزارشگر دیروز در تبریز بازی را گزارش می‌کرد چه بلوایی به راه می‌افتاد؟ گزارشگران عزیز شهرستانی بهتر است بدانند که گزارش در تلویزیون جای هواداری نیست و اگر بنا  دارند هوادار تیمی باشند این مسئله را باید در زندگی شخصی‌شان لحاظ کنند نه اینکه وقتی آنتن صداوسیما به عنوان بیت‌المال در اختیار آنها قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی