۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال درباره عملکرد هافبک عراقی استقلال گفت: طارق نشان داد بازیکن باهوش و قابلی است.

به گزارش خبرورزشی، با فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق استقلال درخصوص عملکرد این تیم در دیدار با صنعت نفت گفتگو نشستیم.
* بازی استقلال- صنعت نفت چطور بود؟
به نظر می‌رسید بعد از مدت‌ها یک بازی کامل و حرفه‌ای را از استقلال تماشا کردیم. آن‌ها چه در فاز دفاعی و چه هجومی بانشاط عمل کردند. آقای شفر به ترکیب ثابتی برای بازی رسیده و همین باعث عملکرد مطلوب استقلال شده است. در تیم استقلال فاصله بین نفرات اصلی و ذخیره کمتر شده و امیدوارم کادر فنی بتواند این انگیزه را در تیم حفظ کند. انرژی خوبی پس از برد در ۳ بازی به تیم تزریق شده و انتظار می‌رود حفظ شود.
* بهترین بازیکن استقلال در این دیدار چه کسی بود؟
فرشید باقری روز پنج‌شنبه بهترین بود. او توانست یکی از سه گل استقلال را به ثمر برساند، در فاز هجومی کمک زیادی به مهاجمان کرد و می‌توانست حتی گل‌های دیگری را به ثمر برساند، اما کمی بی‌دقتی کرد. در فاز دفاعی هم فرشید کمک خوبی به مدافعان داشت.
* همام طارق در این بازی چطور بود؟
عملکرد خوبی داشت. از اطمینان و اعتماد به نفس او لذت بردم. طارق نشان داد بازیکن باهوش و قابلی است، اما سؤال اینجاست چرا بعد از ۱۲ بازی به مرز آمادگی می‌رسد و چرا زودتر این هماهنگی با تیم اتفاق نیفتاد؟ بین چند بازیکن خارجی تیم استقلال تنها همین همام خوب بوده و دو بازیکن دیگر باید بهتر از این باشند.
* وینفرد شفر باز هم مزد اعتماد به جوانان را گرفت.
بله، صیادمنش بدون شک پدیده این فصل استقلال است. هفته‌های قبل هم او به همراه قائدی عملکرد خوبی داشته و شفر می‌تواند روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کند. در مورد صیادمنش شاید کمتر کسی او را می‌شناخت. بازیکن باید به همین صورت باشد که وقتی به عنوان یار تعویضی هم به بازی می‌آید، بهترین عملکرد را داشته باشد. صیادمنش با حضور در بازی انرژی زیادی را به خط حمله تزریق کرد.
* و حرف آخر؟
تیم شفر پنج‌شنبه روز خوبی را سپری کرد. امیدوارم این عملکرد متفاوت باز هم تداوم داشته و در بازی‌های آینده استقلال شاهد پیروزی‌های این تیم باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی