نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای تعطیلات نیم فصل تصمیم دارد تیمش را به یک اردوی 10 تا 14 روزه خارج از کشور ببرد.

به گزارش خبرورزشی ، برانکو ایوانکویچ برای تیمش برنامه‌های متفاوتی دارد تا به بهترین شکل ممکن، پرسپولیس را مهیای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر کند. البته به او، حضور در جزیره کیش یا قشم هم پیشنهاد شده، اما برانکو اعتقاد دارد پرسپولیس باید به کشوری برود که امکانات تمرینی فوق العاده‌ای دارد، زیرا بدنسازی سختی در انتظار سرخپوشان است و بخشی از این برنامه آماده سازی باید در کمپ‌های مجهز انجام شود.
در این مورد شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس در ابتدا به دنبال آن بودند که در امارات، یک کمپ خوب را برای پرسپولیس در نظر بگیرند. گویا در این مورد نیز اصرار و پافشاری زیادی داشتند، اما در نهایت به آن‌ها گفته شد در مدت تعطیلات نیم فصل ایران، در امارات رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و از این رو، هیچ باشگاهی نمی‌تواند در کمپ‌های مجهز این کشور، اردو داشته باشد!
به همین علت تصمیم سرخ‌ها عوض شد و حالا به دنبال آن هستند تا در کمپ اسپایر و هتل تورچ قطر یا در عمان و ورزشگاه سلطان بن قابوس اردوی تدارکاتی شان را برگزار کنند. عجیب اینکه برای پرسپولیسی ها، حضور در اردوی عمان تقریبا دو برابر کمپ قطر، هزینه در بر خواهد داشت و اگر قطر را انتخاب کنند، به سودشان است، زیرا عمان دارای واحد پولی گرانقیمت تری در منطقه خاورمیانه و هتل‌ها و کمپ‌های بسیار گرانتری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی