۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ دسته اول، تقابل سرخپوشان پاکدشت با اکسین البرز است. اکسینی‌ها که با روی کار آمدن مجتبی حسینی به اولین برد خود رسیدند امیدوارند با پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت به مدعیان نزدیک شوند.

به گزارش خبرورزشی؛ هفته پانزدهم لیگ دسته اول از دیروز با برگزاری دیدار قشقایی شیراز با خونه‌به‌خونه بابل آغاز شد و این مسابقات امروز با ۶ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد. با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل، سازمان لیگ درصدد راهکاری برای قرعه‌کشی مجدد بازی‌هاست. در بازی‌های امروز چه تقابل‌هایی را شاهد خواهیم بود؟
سرخپوشان پاکدشت- اکسین البرز
حساس‌ترین بازی این هفته تقابل سرخپوشان پاکدشت با اکسین البرز است. اکسینی‌ها که با روی کار آمدن مجتبی حسینی به اولین برد خود رسیدند امیدوارند با پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت به مدعیان نزدیک شوند. حریف آن‌ها تیمی است که تشنه قرار گرفتن در صدر جدول است و بعید است فرصت بازی خانگی را از دست بدهد. شاگردان کاظمی اگر حریف سرسخت خود را شکست دهند راهی تا رسیدن به صدر جدول ندارند.
شهرداری تبریز- مس کرمان
مس کرمان در هفته‌های اخیر دچار لغزش شد تا صدر جدول را از دست بدهد. این تیم اختلافی ۳ امتیازی با صدرنشین دارد و باید در بازی این هفته خود برنده باشد تا از کورس عقب نیفتد. حریف آن‌ها شهرداری تبریز است که در میانه جدول به دنبال روزنه‌ای برای نزدیک شدن به بالای جدولی‌هاست و اگر مس میزبان خود را دست کم بگیرد چه بسا دست خالی به کرمان برگردد.
گل‌گهر سیرجان- فجرسپاسی شیراز
گل‌گهر هم مثل مس کرمان فاصله ۳ امتیازی با صدرنشین دارد. تیم وینگو هفته قبل در خانه مقابل بادران متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد. این تیم این هفته میزبان فجرسپاسی است که شرایط خوبی در جدول ندارد و هفته قبل هم با شکست خانگی مقابل سرخپوشان پاکدشت، مسیر این تیم در بالای جدول را هموار کرد. حالا وینگو و شاگردانش باید از سد فجرسپاسی گذشته و منتظر ناکامی شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت باشند تا صدر جدول را پس بگیرند.
ملوان انزلی- شاهین شهرداری بوشهر
یکی از حسا‌س‌ترین بازی‌های این هفته تقابل دو تیم قدیمی فوتبال ایران است که یکی در صدر جدول و دیگری قعرنشین است. شاهین که با محمود فکری جدی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر است در خانه ملوان کار آسانی ندارد. قوی سپید انزلی گرچه در بحران به سر می‌برد و تغییر سرمربی هم کارساز نشده، اما بی‌قرار فرار از قعر جدول است و بازی در حضور تماشاگران مشتاق این تیم کار آسانی نیست. به نظر می‌رسد شاهینی‌ها با آگاهی از کار دشواری که در انزلی دارند به یک بازی حساب‌شده فکر می‌کنند تا جایگاه خود در صدر جدول را از دست ندهند.
بادران تهران- شهرداری ماهشهر
بادرانی‌ها با تغییر سرمربی خود هفته قبل یک تساوی ارزشمند در خانه گل‌گهر گرفتند و این هفته مصمم به شکست دادن شهرداری ماهشهر هستند. تیم مهابادی از روز‌های بد ابتدای فصل دور شده و با شکست دادن بادران حتی می‌تواند هم‌امتیاز این تیم هم بشود. بادران، اما با پیروزی یک پله در جدول صعود خواهد کرد و یک گام به مدعیان نزدیک می‌شود.
مس رفسنجان- نود ارومیه
دو تیم پرفراز و نشیب لیگ این هفته برای بهبود وضعیت خود در جدول به مصاف هم می‌روند. رفسنجانی‌ها هفته قبل شکست پرگلی مقابل شاهین بوشهر پذیرا شدند و این هفته مصمم هستند تا در خانه، نود ارومیه را شکست دهند. نودی‌ها هم باخت بدی به خونه‌به‌خونه دادند و با اندیشه جبران این نتیجه به دنبال رسیدن به نیمه بالای جدول هستند. باید دید در تقابل میشوی کروات با سرمربی جوان نود، کدام تیم طعم پیروزی را خواهد چشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی