نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها تا اواسط بهمن ۹۷ فرصت دارند تا فهرست نفرات خود برای حضور در این فصل را به کمیته برگزار‌کننده رقابت‌ها ارائه بدهند.

به گزارش خبرورزشی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار شرایط حضور در مسابقات، وضعیت صدور کارت اعضای تیم‌ها را مشخص کرد. بر این اساس در لیگ قهرمانان تعداد حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ بازیکن کارت مسابقات را می‌توانند دریافت کنند. تعداد مقامات تیم‌ها نیز در لیگ قهرمانان آسیا که کارت بازی برای آن‌ها صادر می‌شود حداقل ۲ و حداکثر ۲۰ نفر خواهد بود. هر تیم برای هر مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند با ۱۸ بازیکن و ۱۱ مقام رسمی در مسابقه حضور پیدا کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین زمان باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را نیز مشخص کرد. باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید تا ۴ فوریه ۲۰۱۹ یعنی ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری لیست خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کنند. به این ترتیب استقلال و پرسپولیس تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ فرصت دارند تا فهرست بازیکنان، مربیان و پرسنل مدیریتی و اداری خود را تکمیل و به کمیته برگزاری ارسال کنند. بنا به اعلام کنفدراسیون آسیا ۲۳ نوامبر، ۱۱ روز قبل از این ضرب‌الاجل پنجره AFC برای ثبت‌نام تیم‌ها و ارسال لیست باز شده است. این تاریخ برای تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف (سایپا و ذوب‌آهن) نیز مد نظر قرار گرفته تا این تیم‌ها پانزده روز قبل از آغاز اولین مسابقه لیگ قهرمانان فهرست نفرات خود را تکمیل کنند. پنجره دوم که در حال حاضر باز است نیز از ۲۳ نوامبر و برای تیم‌های حاضر در مرحله گروهی، باز مد نظر قرار گرفته و از ۳۰ روز قبل از اولین مسابقه تیم‌ها فرصت ثبت‌نام خواهند داشت، اما مهلت ثبت‌نام در پنجره مرحله مقدماتی اول، ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ یعنی دوشنبه اول بهمن ۱۳۹۷ و پنجره نقل و انتقالاتی مرحله مقدماتی دوم، ۲۸ ژانویه یعنی ۸ بهمن ۹۷ به پایان می‌رسد. این دو مرحله قبل از مرحله پلی آف و گروهی لیگ قهرمانان هستند. مهلت ثبت‌نام تیم‌های مرحله پلی آف و گروهی لیگ قهرمانان نیز ۴ فوریه یا ۱۵ بهمن به پایان خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی