۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که عملکرد مرتضی تبریزی در استقلال، شفر را مجبور به نیمکت‌نشینی او کرده، اما باشگاه استقلال حاضر نیست این مهاجم را فعلاً به تیم‌های دیگر بدهد.

استقلال، پاسخ ذوب‌آهن را نمی‌دهد!

به گزارش خبرورزشی، از اصفهان خبر می‌رسد مدیران ذوب‌آهن برای بازگشت تبریزی به این تیم ابراز تمایل کرده‌اند و امیدوارند این مهاجم، عملکرد خوب فصل گذشته خود در این تیم را دوباره تکرار کند، اما شفر به باشگاه اعلام کرده تا مشخص شدن تکلیف خرید‌های جدید این تیم در نیم‌فصل، پاسخی به درخواست هیچ تیمی ندهند.

ذوب‌آهن که به‌رغم هزینه‌هایی که کرده نتوانسته آن‌طور که باید و شاید نتیجه بگیرد، برای نیم‌فصل دومش به دنبال جذب مهاجم است و سعید آذری، مدیرعامل این تیم، مرتضی تبریزی را به سرمربی‌اش پیشنهاد داده است. ذوب‌آهن گرچه در رده چهاردهم جدول جا خوش کرده، اما آمار گل‌زنی بازیکنانش با استقلال و پرسپولیس تقریباً برابری می‌کند. به همین خاطر استقلال منتظر است که اگر بازیکن خوبی در فصل نقل‌وانتقالات نصیبش نشد، به همین داشته‌هایش بسنده کند و آن‌ها را به شرایط بازی بازگرداند. مشکل بزرگ اینجاست که اگر قرار به افتادن این اتفاق باشد، ذوب‌آهنی‌ها باید مبلغ هنگفتی را به استقلال برگردانند. البته که آذری برای اینکه ثابت کند همه امکانات برای نتیجه گرفتن در اختیار منصوریان بوده، احتمالاً ابایی از این قضیه نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی