نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال فردا در رشت باید مقابل سپیدرود و شاگردان علی کریمی قرار بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه عضدی به انجام می رسد. استقلال در این فصل از رقابت های لیگ برتر توانسته تا به اینجا 21 امتیاز را به دست آورده است و در سوی مقابل سپیدرود با 10 امتیاز تیم پانزدهم جدول رده بندی است.

شاگردان علی کریمی در این فصل از رقابت ها و در نیم فصل اول سه بار به مصاف تیمهای تهرانی رفته اند که حاصل آن سه باخت بوده است. نخستین باخت زمانی به دست‌آمد که خداداد عزیزی هدایت تیم رشتی را به عهده داشت و آنها درتهران با نتیجه 3-0 به میزبان خود باختند.

در هفته هفتم و زمانی که علی کریمی سرمربی سپیدرود شده بود آنها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس صف آرایی کردند و نهایتا با حساب 1-0 شکست خوردند. تک گل بازی در دقیقه 91 توسط آدام همتی به ثمر رسید. سرانجام در هفته هشتم تیم قرمزپوش بازهم به عنوان تیم مهمان و این بار در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی پیکان قرار گرفت که شاگردان مجید جلالی با تک گل عیثی آل کثیر در دقیقه 85 برد را به دست آوردند.

سپیدرود حالا برای اولین بار در این فصل میزبان یک تیم تهرانی است. آنها پیش از این هر سه بار مهمان بودند و اکثرا در دقایق پایانی تساوی را با باخت عوض کردند اما این بار باید جلوی چشم هواداران خود به مصاف تیم‌آبی پوش پایتخت بروندد. از طرف دیگر روی کاغذ استقلال شانس بیشتری برای برد دارد. آنها در صورت شکست سپیدرود می توانند این تیم گیلانی را مقابل نمایندگان تهران پوکر و 4 تایی کنند. باید دید کریمی و شاگردانش چنین اجازه ای را به مردان وینفرد شفر خواهند داد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی