۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ پس از پیروزی برابر برنلی از اینکه بازیکنان حریف خشن بازی می‌کردند گلایه داشت.

به گزارش خبرورزشی ، لیورپول موفق شد بازگشت خوبی در دیدار برابر برنلی داشته باشد و باخت را به برد 3 بر یک تبدیل کند تا فاصله‌اش در صدر جدول لیگ برتر انگلیس با سیتی حفظ شود.

یورگن کلوپ پس از پایان این بازی از اینکه داور نسبت به بازی خشن بازیکنان برنلی بی‌تفاوت بود گلایه داشت و در این باره گفت: «پس از اولین تکل خشنی که از بازیکنان برنلی سر زد به اَتوِل گفتم که نمی‌دانم کدام بازیکن این کار را کرد، گفتم حرکت خطا نبود، اما آنها نمی‌توانند اینطور خشن بازی کنند. همین بازی خشن هم باعث مصدومیت گومز شد و احتمالاً هم آسیب‌دیدگی‌اش هم جزیی نیست. در حال حاضر نمی‌دانیم که میزان مصدومیت او چقدر جدی است، اما از ناحیه قوزک پا آسیب دیده است.»

کلوپ درباره بازی هم گفت: «ما بازی را خوب شروع نکردیم و شرایط را برای خودمان سخت کردیم. برنلی هم برنامه خاصی داشت و تهاجمی بودند. خوشحال هستم که بازیکنانم پس از صحبت‌های بین دو نیمه خودشان را با تغییرات تاکتیکی وفق دادند. در نیمه اول زیاد فریاد زدم، اما از دست بازیکنانم عصبانی نبودم. در کل در نیمه دوم واکنشی بی‌عیب و نقص داشتیم و از بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحال هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی