نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نتایجی که الدحیل به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های قطری طی هفته‌های اخیر کسب کرده، می‌توان به بزرگی کاری که پرسپولیس برای حذف این تیم انجام داد پی برد.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه الوطن قطر در مطلبی با عنوان «هیبت تیم‌های قطر در باد» نوشت: «همچنان در بازی‌های لیگ ستارگان رکوردهای جدید به ثمر رسیدن گل در هر بازی به ثبت می‌رسد. پس از شکست تاریخی تیم العربی با 10 گل مقابل السد در آخرین بازی نیز السد در مصاف با الغرافه 8 بر یک پیروز شد. اعتقاد داریم که این یک پیام رمزنگاری‌شده از سوی السد به دیگر تیم‌های لیگ ستارگان است که خط دفاعی خود را تقویت کنند. تیم‌های السد و الدحیل بدون رقیب در این رقابت‌ها بازی می‌کنند و جشنواره‌های گل به راه می‌اندازند. پیروزی‌های آسان این تیم‌ها در لیگ ستارگان قطر روی بازی‌های آسیایی آنها تاثیر می‌گذارد.»
این روزنامه قطری سپس با اشاره به لیگ برتر ایران و عدم تفاوت فنی فاحش تیم‌ها می‌نویسد: «وقتی به این رقابت‌ها نگاه می‌کنید تفاوتی حتی در عملکرد پرسپولیس که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت با سایر تیم‌ها احساس نمی‌شود. اکنون پرسپولیس با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپاهان، صدرنشین لیگ برتر ایران در رده پنجم قرار دارد. حتی در لیگ ژاپن نیز کاشیما آنتلرز، قهرمان فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا با اختلاف 13 امتیازی نسبت به تیم صدرنشین کاوازاکی سوم است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی