نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل بر این باور است که باید توپ طلا به کریستیانو رونالدو می‌رسید و در حق این بازیکن ظلم شد.

به گزارش خبرورزشی، لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید به امپراطوری ۱۰ ساله کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان داد و توانست توپ طلا را به دست آورد.
ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسلونا مودریچ را شایسته توپ طلا نمی‌داند. او در این باره، گفت‌: بله. قبول دارم که مودریچ با تیم ملی کرواسی درخشید و توانست که با رئال مادرید هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اما از نظر من او شایسته کسب توپ طلا نبود و باید این جایزه به کریستیانو رونالدو می‌رسید.
ریوالدو در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: رونالدو و مسی همچنان هم بهترین هستند و تاثیرگذارترین بازیکنان به شمار می‌آیند. دلیلی وجود نداشت که توپ طلا به رونالدو نرسد. به این بازیکن ظلم شد و به همین خاطر هم او در مراسم توپ طلا شرکت نکرد.
این ستاره برزیلی سابق بارسلونا در پایان سخنانش درباره برگزار شدن فینال لیبرتادورس در خارج از آرژانتین اشاره کرد و گفت‌: به نظرم این یک تصمیم غیرمنطقی بود و اصلا به سود فوتبال آرژانتین نیست. بسیاری براین باور هستند که آرژانتین شایستگی میزبانی رقابت‌های بزرگ را ندارد. آن‌ها باید با این مشکل مواجه می‌شدند و نه این که از ترس آن به کشور دیگری پناه برند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی