زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزنه برداری این روزها درگیر مشکلات ریشه‌ای و اصلی سیستم مدیریتی است که بیانگر ناشی‌گری مدیریتی، نداشتن استراتژی کارآمد و برنامه‌ریزی اصولی در این مجموعه است.

به گزارش خبرورزشی ، نداشتن یک نگاه فنی و دقیق در انتخاب افراد متخصص و نیز سوزاندن سرمایه‌های ناب وزنه‌برداری از آن جمله مشکلات است!

سرمایه‌هایی بی‌بدیل در این رشته ورزشی که در سایر رشته‌های ورزشی به ندرت می‌توان مثل آن‌ها را پیدا کرد.

کلاً مدیریت فعلی وزنه‌برداری را در یک کلام می‌توان استاد «سوزاندن نسل طلایی» و تخریب چهره‌های ماندگار این رشته المپیکی دانست.

زیرا نوع انتخاب و بعد از آن نیز تخریب و مخفی‌کاری‌های عجیب و غریبی که در عزل و نصب‌های صورت گرفته در این مجموعه وجود دارد، خود به تنهایی بیانگر موضوعی است که به آن می‌توان اشاره کرد.

در این خصوص فقط کافی است، نیم‌نگاهی به احکام متعدد و بی‌شمار تودیع و معارفه این مجموعه در طول سه سال و اندی که از عمر مدیریتی این فدراسیون می‌گذرد بیندازید.

بعد از آن قطعاً بدون هیچ تحلیل و یا اظهارنظری متوجه می‌شوید که چه وضع نابسامان و هرج و مرج عجیبی در سیستم عزل و نصب‌ها و انتخاب‌های عجیب و غریب این مجموعه نهفته است.

درست مثل لاپوشانی کردن موضوع مربوط به خداحافظی ریحانه طریقت نایب‌رئیس پیشین بانوان فدراسیون و به کار گماردن خانم قهرمانی به عنوان سرپرست جدید نایب‌رئیسی بانوان که هیچ سررشته‌ای از وزنه‌برداری ندارد، بدون هیچ دلیل منطقی و یا انتشار خبری مبنی بر عزل نایب‌رئیس قبلی و جایگزینی دیگری در این پست.

البته آنچه واضح و آشکار خواهد بود اینکه اگر جایگزین با تفکرات آقای رئیس همسو باشد و بانوان را ارجحیت ندهد می‌تواند مادام‌العمر در این فدراسیون بماند و کج‌دار و مریز حوزه بانوان را اداره کند.

امیدواریم با این تغییرات، وزنه برداری بانوان که هنوز اوج نگرفته را به مرز سقوط برنگرداند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی