نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سن ستاره‌های فوتبال پایین آمده و برخی از بازیکنان کلیدی تیم‌های بزرگ حتی به ۲۳ سال هم نرسیده‌اند.

خبرورزشی/ شهراد باغستانی:  این فصل ستاره‌های جوانی بوده‌اند که با نمایش‌های خیره‌کننده در نیمه ابتدایی فصل در لیگ‌های معتبر و رقابت‌های بین‌المللی نشان داده‌اند می‌توانند ستاره بزرگ آینده دنیای فوتبال باشند. اهمیت دادن فیفا و فرانس‌فوتبال در مراسم‌های مجلل‌شان و اهدای جوایزی خاص به بازیکنان جوان هم انگیزه بازیکن‌های کم‌سن‌و‌سال را برای درخشش بیش از پیش کرده است. ۱۰ جوانی که این فصل فراتر از انتظار بوده‌اند را معرفی خواهیم کرد.
ریچارلیسون (اورتون - برزیل)؛ ۲۱ ساله
وقتی اورتون توافق کرد برای جذب این پدیده برزیلی ۴۰ میلیون پوند به حساب باشگاه واتفورد واریز کند همه تعجب کردند، اما ریچارلیسون ستاره اول آبی‌های مرسی‌ساید شد و نشان داده ارزش هزینه‌ای که برایش شده را داشته است. اینکه هنوز زیر نظر مارکو سیلوا مربی سابق واتفورد کار می‌کند هم بی‌تأثیر نبوده. آن‌ها همزبان هستند و سیلوا کمک زیادی به ریچارلیسون کرده. ستاره ۲۱ ساله در ترکیب اورتون تا به اینجا ۸ گل در ۱۴ بازی زده است.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
جیدن سانچو (دورتموند - انگلیس)؛ ۱۸ ساله
ریزنقش و باهوش. پاسور فوق العاده دورتموند اگر در انگلیس مانده بود باید تلاش می‌کرد تا حداقل به نیمکت منچسترسیتی پرستاره برسد، اما در آلمان به جوان‌ها بیش از انگلیس بها داده می‌شود. تصمیم منطقی او برای حضور در بوندس‌لیگا و تیم دورتموند باعث شد حتی به تیم ملی انگلیس هم برسد و ساوت‌گیت برای آینده تیمش روی او حساب کند. سانچو با ۸ پاس گل برترین پاسور بوندس‌لیگا به شمار می‌رود و ۴ گل هم در این رقابت‌ها به ثمر رسانده.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
جیمز مدیسون (لسترسیتی - انگلیس)؛ ۲۲ ساله
در لیگ چمپیون‌شیپ در ترکیب نوریچ‌سیتی عملکرد بسیار خوبی داشت و پیشنهاد‌های بزرگی هم برای او به باشگاه رسید، اما تصمیم گرفت به لسترسیتی بپیوندد تا فرصت بیشتری برای ارائه توانایی‌هایش داشته باشد. هافبک وسط کلیدی روباه‌ها شده و باشگاه هم با اعطای شماره ۱۰ به او اعتمادبه‌نفسش را بالاتر برد. او یک همه‌کاره در ترکیب لستر است که قطعاً در آینده نزدیک در تیم ملی انگلیس هم شاهد هنرنمایی‌اش خواهیم بود.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
نوردی موکلیه (لایپزیش - فرانسه)؛ ۲۱ ساله
لایپزیش نه تنها خودش دو فصل پیش تبدیل به پدیده فوتبال آلمان شد بلکه تبدیل به باشگاهی برای معرفی پدیده‌ها به فوتبال اروپا شده است. نوردی موکلیه مدافع سابق مون‌پلیه جدیدترین بازیکنی است که در ترکیب این تیم آلمانی درخشیده. او این فصل به بوندس‌لیگا آمد تا نشان دهد چقدر پیشرفت کرده. نوردی تکنیکی هم هست و یکی از بازیکنان دریبل‌زن لیگ آلمان در نیم‌فصل نخست بوده.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
آرون وان‌بیساکا (کریستال‌پالاس - انگلیس)؛ ۲۱ ساله
برای کریستال‌پالاس حفظ این ستاره جوان سخت خواهد بود. وان‌بیساکا پیش از شروع فصل هم بین پدیده‌های فصل جاری لیگ برتر قرار گرفته بود و نشان داد اهمیت دادن به او بیهوده نبوده است. مدافع راست تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس که اصلیتی کنگویی دارد هم در دفاع عالی بوده و آمار تکل بالایی دارد و هم آمار دریبلش نشان می‌دهد تکنیک پابه‌توپ شدن دارد.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
ریس نلسون (هوفنهایم - انگلیس)؛ ۱۸ ساله
هواداران آرسنال بازی‌های او را در هوفنهایم دنبال می‌کنند، چون می‌دانند ریس نلسون در آینده یکی از ستاره‌های تیم‌شان خواهد بود. ۶ گل در ۹ بازی ابتدایی‌اش در بوندس‌لیگا زده و عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته. او هم مثل سانچو تصمیم خوبی برای حضور در آلمان گرفت و البته آرسنال مثل سیتی بازیکن آینده‌دارش را به طور قطعی واگذار نکرد تا بتواند در صورت پیشرفت دوباره او را در اختیار بگیرد.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
دن اکسل زاگادو (دورتموند - فرانسه)؛ ۱۹ ساله
با تنها ۱۹ سال سن در ترکیب ثابت زنبور‌ها در پست حساسِ دفاع وسط بازی می‌کند. می‌توانست به تیم اول پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود ولی می‌دانست در باشگاه پرستاره فرانسوی باید روی نیمکت بنشیند. مثل بسیاری دیگر از جوان‌ها لوسین فاوره به او هم توجه ویژه‌ای کرده و باعث پیشرفت زاگادو در آلمان شده است. زاگادو در دورتموند هم ابتدا نیمکت‌نشین بود، اما آن‌قدر تلاش کرد که به ترکیب اصلی رسید.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
ابراهیم سانگاره (تولوز - ساحل‌عاج)؛ ۲۰ ساله
با ۲۰ سال سن در قلب خط میانی تولوز بازی می‌کند و محور اصلی تیم است. ابراهیم سانگاره ساحل‌عاجی هم مثل خیلی از آفریقایی‌ها برای پیشرفت به فرانسه رفت و توانسته به تیم ملی کشورش هم برسد. اگرچه مصدومیت کمی او را دچار مشکل کرده بود ولی زیر نظر باشگاه‌های بزرگ هست و احتمالاً در آینده نزدیک از این بازیکن بیشتر خواهیم شنید.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
اشرف حکیمی (دورتموند - مراکش)؛ ۲۰ ساله
باشگاه رئال‌مادرید هم به اشرف حکیمی خیلی توجهی نشان نداد و این بازیکن هم راهی دورتموند شد. شروع بسیار خوبی در آلمان داشته تا جایی که باشگاه دورتموند برای دائمی کردن قراردادش تلاش می‌کند. این مدافع چپ ۲۰ ساله پرورش‌یافته آکادمی رئال‌مادرید در حمله فوق العاده است و با نزدیک‌تر شدن به بازیکن‌های تهاجمی دورتموند یکی از بازیکن‌های تأثیرگذار در بالاتر رفتن میانگین گلزنی تیمش بوده است.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز
کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن - فرانسه)؛ ۱۹ ساله
کیلیان امباپه را دیگر نمی‌توان آینده‌دار دانست، او در سه فصل به بسیاری از آرزو‌های یک فوتبالیست رسیده. یکی از شگفت‌انگیزترین ستاره‌های دنیای فوتبال که وقتی یادآور می‌شویم هنوز ۲۰ ساله هم نشده چشم‌های‌مان از تعجب گرد می‌شود. بهترین بازیکن جوان فیفا و فرانس‌فوتبال شد و برای کسب جوایز بعدی هم باانگیزه است. شماره ۱۰ قهرمان جهان فقط قهرمانی‌های بین‌المللی در رده باشگاهی را کم دارد.
کوچولو‌های شگفت‌انگیز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی