نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در حالی نیم فصل نخست رقابت های لیگ هجدهم را به پایان رساند که توانست آمار قابل تحسینی از خود بر جای بگذارد.

به گزارش خبرورزشی، آبی پوشان تهرانی بعد از انجام ۱۵ بازی در لیگ هجدهم، به استراحت می‌پردازند تا برای نیم فصل دوم آماده و مهیا شوند. آن‌ها در نیم فصل اول، به لحاظ فنی عملکرد قابل توجهی داشتند و به خصوص در دفاع توانستند آمار تحسین برانگیزی از خود بر جای بگذارند.
این تیم در ۱۵ بازی خود، ۱۰ کلین شیت را ثبت کرد که ۹ کلین شیت هنگام حضور سیدمهدی رحمتی رقم خورد و سهم سیدحسین حسینی نیز یک کلین شیت بود. آن‌ها تنها ۶ گل در ۱۵ بازی دریافت کردند. به معنای دیگر در ۱۳۵۰ دقیقه گذشته از فصل هجدهم، آبی‌ها در هر ۲۲۵ دقیقه یکبار دروازه شان را باز شده دیدند که آمار جالبی به حساب می‌آید.
فصل قبل، وینفرد شفر که جانشین علیرضا منصوریان شده بود، روی انجام صحیح اصول دفاعی تاکید داشت و تیمش توانست با حضور سیدحسین حسینی، زمان کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند. آن‌ها در ۵ بازی گذشته شان برابر ماشین سازی تبریز، استقلال خوزستان، صنعفت نفت آبادان، سپیدرود رشت و پدیده مشهد هرگز گلی دریافت نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی