۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم ملی برای بازگشت به فوتبال اعلام آمادگی کرده و می‌گوید اگر شرایط فراهم باشد می‌خواهد دوباره کار کند.

به گزارش خبرورزشی، مربی پیشین تیم ملی برای بازگشت به فوتبال اعلام آمادگی کرده و می‌گوید اگر شرایط فراهم باشد می‌خواهد دوباره کار کند. حسین فرکی بعد از شایعه حضورش در پیکان گفت: کسی با او صحبت نکرده و در این خصوص هم اظهار نظری نمی‌کند.
بعد از برکناری مجید جلالی از پیکان نام شما به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شده است؟
کسی با من صحبت نکرده و از جریانات پیکان خبری ندارم.
حسین فرکی بعد از گذراندن آن شرایط سخت، آمادگی حضور دوباره در فوتبال را دارد؟
واقعا دوران سختی بود که خدا را شکر پشت‌سر گذاشتم و فکر می‌کنم یک فصل و نیم می‌شود که از فوتبال دور هستم. الان فکر می‌کنم آماده بازگشت هستم و اگر شرایط فراهم باشد حتما با یک تیم کار خواهم کرد.
آن تیم پیکان نیست؟
دوست ندارم زیاد درباره پیکان صحبت کنم.
اما شرایط پیکان خوب نیست. آقای جلالی جدا شدند و همه می‌گویند شما می‌توانید این تیم را متحول کنید.
من از شرایط پیکان خبر ندارم و دوست هم ندارم که بدانم و صحبت کنم. من فقط می‌توانم درخصوص شرایط خودم صحبت کنم که باید بگویم آماده بازگشت به فوتبال هستم.
از موضوع پیکان بگذریم، اوضاع تیم ملی را چطور می‌بینید؟ فکر می‌کنید این تیم در جام ملت‌ها موفق شود؟
متاسفانه تیم ملی در این مدت خیلی حاشیه داشته و این حاشیه‌ها برای هر تیمی سم است. من فکر می‌کنم تیم ملی در آستانه چنین بازی‌های مهمی باید آرامش داشته باشد و فقط بر روی مسابقات تمرکز کند. خدا را شکر بازیکنان و تیم خوبی داریم و شانس زیادی برای قهرمانی داریم و نباید با حاشیه‌سازی این شانس را از دست بدهیم. به قول معروف الان باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در امارات موفق شود.
در این برهه بحث بازنشسته‌ها هم مزید بر علت شده و فدراسیون دچار مشکلات حاشیه‌ای شد. آیا این به تیم ملی و به فوتبال کشور ضربه نمی‌زند؟
ببینید من در سوال قبلی به شما گفتم حاشیه آفت و سم برای فوتبال است. فدراسیون هم از این قضیه مستثنی نیست. حالا که آقای تاج ماندنی شدند و با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و نیز قوانینی که مجلس تصویب کرده و نیز قوانین فیفا باید یک تعامل ایجاد شود تا دودش به چشم فوتبال نرود. این اتفاقات در فوتبال خوب نیست خصوصا در آستانه جام ملت‌ها که می‌خواهیم قهرمان شویم. متاسفانه مشکلات فدراسیون به تیم ملی هم ضربه می‌زند و اگر کنترل نشود خیلی راحت یک شانس دیگر قهرمانی را از دست می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی