نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: صحبت درباره داوری‌ها به این صورت فقط فضای فوتبال را آلوده می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، فراز فاطمی در مورد دیدار استقلال و پدیده خراسان که با تساوی بدن گل خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی در نیمه اول در سطح خوبی برگزار نشد و پرس شدید دو تیم باعث شده بود دروازه‌ها خیلی کم تهدید شود. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و استقلال تا حد ۱۰ درصد بهتر از پدیده بازی کرد و توانست چند موقعیت خوب گلزنی هم خلق کند. نمی‌شود از بازی محکم و کم اشتباه پدیده هم با سادگی گذشت و این تیم نشان داد شایستگی قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول را دارد.
وی افزود: شاید یکی از دلایلی که باعث شد بازی چندان پر حادثه نشود جنگ هافبک‌ها در میانه میدان بود که به خاطر همین فشردگی کمترین فرصت را برای تغذیه مهاجمان خود داشتند. در کل استقلال برتری نسبی نسبت به حریف خود داشت و شاید اگر در استفاده از موقعیت‌ها باهوش‌تر بود می‌توانست برنده از میدان خارج شود.
مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مورد اعتراض بازیکنان استقلال و همچنین امیر قلعه‌نویی به داوری‌ها و اینکه آن‌ها اعتقاد دارند داوری‌ها به نفع پرسپولیس شده، عنوان کرد: مصاحبه‌ها را دیدم و اعتقاد دارم که صحبت کردن در مورد داوری‌ها به این شکل اصلا خوب نیست. در واقع دوره این‌طور اعتراض کردن‌ها تمام شده و فقط باعث بوجود آمدن تنش بین هواداران می‌شود. بهتر است زیبایی‌های فوتبال را ببینیم و با این‌گونه حرف زدن قشنگی‌های فوتبال را از بین نبریم. در فوتبال امروز دنیا دیگر از این صحبت‌ها نمی‌شود چرا که همه متوجه شده‌اند که اگر داور اشتباهی می‌کند اتفاقی است، همان طور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کند.
فاطمی اضافه کرد: شاید در برخی بازی‌های اخیر داوری‌ها تا حدی به سود پرسپولیس بوده، اما نمی‌شود این مسئله را بزرگ کرد و همه چیز را در فوتبال زیر سوال برد. ممکن است برخی تیم‌ها در یکسری بازی‌ها از داوری سود ببرند و در برخی مسابقات هم از این اشتباهات متضرر شوند. این امر در فوتبال در همه جای دنیا عادی است و نباید بیش از حد به آن پرداخت تا فضای فوتبال را متشنج کرد. امیدوارم از این پس شاهد این اظهارنظر‌ها که فقط فضای فوتبال‌مان را خراب می‌کند، نباشیم.
وی راجع به آینده استقلال در لیگ و اینکه این تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد، گفت: استقلال فصل را خوب شروع نکرد و دلیلش هم تغییرات زیادی بود که در ترکیب خود بوجود آورد. بازیکنان با کیفیتی از این تیم رفتند و نفراتی آمدند که به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبلی‌ها نبودند. الان هم استقلال به مراتب بهتر از قبل شده، اما برای نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا خیلی باید بهتر از این شود. نیومایر و طارق رفته رفته در ترکیب استقلال جا افتاده‌اند، اما بهتر است بازیکنی در سطح الحاجی گرو در نیم فصل جایش را به یک مهاجم طراز اول در سطح تیام بدهد تا استقلال مشکل بزرگ گلزنی‌اش را حل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی