نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مقابل استقلال به شدت از داوری ضربه خوردیم، وگرنه می‌توانستیم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

الهامی: به شفر گفتم کاری به پدیده نداشته باش!

به گزارش   خبرورزشی ، ساکت الهامی در مورد تساوی تیمش برابر استقلال در تهران گفت: بازی خوبی بود و ما در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم. در این نیمه بهتر از استقلال بازی کردیم، اما آنها در نیمه دوم تلاش کردند تا فشار را روی دروازه ما بیشتر کنند. هدف ما گرفتن سه امتیاز بود، ولی در نهایت در زمین حریف یک امتیاز گرفتیم که این بد نیست.

وی با اشاره به مصاحبه‌های بازیکنان استقلال که گفته بودند اشتباهات داوری مانع از برد آنها شد، تأکید کرد: از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم! در دقیقه 11 باید محمد دانشگر به دلیل خطا روی بازیکن ما که در موقعیت تک به تک قرار اشت، اخراج می‌شد. در ضمن در یک صحنه دیگر بازیکن استقلال با لگد به کتف و کمر محمد قاسمی‌نژاد زد که قطعاً پنالتی بود. اگر در این دو صحنه داور به درستی تصمیم می‌گرفت قطعاً سرنوشت بازی عوض می‌شد. ما به شدت از داوری ضربه خوردیم.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد صحنه‌ای که با وینفرد شفر درگیری لفظی پیدا کرد، اظهار داشت: موضوع خاصی نبود. ما روی صحنه پنالتی و برخی تصمیات داور اعتراض داشتیم که شفر نزدیک نیمکت ما شد و حرف‌هایی زد. من هم به او گفتم که کاری به تیم ما نداشته باشد، همین.

الهامی در مورد عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول تصریح کرد: ما نتایج خوبی گرفته‌ایم، این در حالی است که در چند بازی بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کردیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی